Invorderingsbedrijf

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Invorderingsbedrijf's trofeeën

  1. Naar aanleiding van de commotie over onze service en tarifering hierbij een reactie van Invorderingsbedrijf. Wij hebben gezien dat op dit forum reeds geruime tijd een discussie gaande is over ons bedrijf. Via de media is vernomen dat er een 70 tal klachten zijn over ons bedrijf van cliënten. Wij hebben de kartrekker diverse malen verzocht om de contactgegevens van deze cliënten. Helaas hebben wij geen enkele reactie mogen ontvangen. Mocht u een klacht hebben dan zijn wij vanzelfsprekend bereid om de dialoog met u aan te gaan. U kunt uw klacht mailen naar klantenservice@invorderingsbedrijf.nl. Wij hebben van u dan (in elk geval) de volgende gegevens nodig: Uw dossiernummer Uw bedrijfsnaam (indien van toepassing) Uw volledige voor en achternaam Uw adresgegevens Uw telefoonnummer Uw E-mailadres Eventuele Bijlagen Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij u een schriftelijke ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar om eerst telefonisch contact met u op te nemen over de inhoud en de afhandeling van de klacht. Binnen zes werkdagen vanaf de ontvangst van uw klacht sturen wij u een schriftelijke inhoudelijke reactie. Als wij uw klacht in het weekend of op een feestdag ontvangen, dan begint de termijn de eerste werkdag daarna. In onze reactie leest u of uw klacht is toegewezen of afgewezen en waarom. Als uw klacht is toegewezen, dan leest u ook hoe wij de klacht hebben opgelost of nog zullen oplossen. Als uw klacht is afgewezen, dan krijgt u informatie over wat u verder kunt doen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.