Event Title: Webinar Sustainable Marketing Event Author: Heldergroen Calendar: Agenda Event Date: 30-04-20 14:00
Webinar donderdag 30 april: Sustainability as a creative wrecking ball
Duurzame marketing als kansrijke business case. Dat is waar marketingactivisten Thomas Kolster (Goodvertising) en Sander Veenendaal (Heldergroen) op in gaan tijdens de live webinar op 30 april. En wij mogen 20% korting geven.
Online workshop door Thomas Kolster en Sander Veenendaal
De motivatie onder marketeers om ‘goed te doen’ is volop aanwezig. Na een succesvolle samenwerking tijdens het evenement De Toekomst van de Marketeer, delen Thomas Kolster en Heldergroen hun kennis over duurzame marketing in de Sustainable Marketing webinar op 30 april (14:00 uur).
De workshop is voor iedereen die werkzaam is op het gebied van duurzaamheid, marketing en branding.
Je leert:
Waarom duurzaamheid belangrijk is en de megatrends die verandering sturen
Hoe je effectieve en impactvolle duurzaamheidscampagnes maakt
De drie stappen van saying, doing tot enabling
Tijdens de Q&A deelt Heldergroen oprichter Sander zijn visie op de uitdagingen in deze tijd van snelle veranderingen. Bijvoorbeeld hoe je je merk kunt inzetten om tijdens een crisis je business te revitaliseren. En hij werpt een blik op de toekomst van marketing met de vier trends die volgens hem de komende 10 jaar het veld gaan domineren.
Met de code HELDERGROEN20 ontvang je nu 20% korting op de webinar.
Webinar Sustainable Marketing