Hallo,
Heb wat rondgestruind op HL en heb niet echt een vergelijkbare situatie kunnen vinden.
Situatie;
Bemiddelingsbureau A levert al enige tijd personeel aan klant B. Er is geen raamovereenkomst omdat klant B hier geen ruimte voor heeft. Desalniettemin word op 20 november een aanvraag gedaan via de mail voor 5 medewerkers a 32 uur per week met ingang van 1-12-2022. Bemiddelingsbureau A reageert positief en levert de 5 namen. Gedetacheerden die al bij klant A rondlopen word al gevraagd naar beschikbaarheid en roosteropvulling. Bemiddelingsbureau A heeft al contracten getekend met de 5 gedetacheerden. 8 dagen voor ingang van detachering mailt klant A dat de 5 detacheringen niet meer van toepassing zijn en de detachering annuleert via de mail. De persoon verantwoordelijk voor de detacheren van klant A is geen contact mee te krijgen. De personen die we van klant A wel te pakken krijgen vinden het een vervelende situatie maar zijn niet de aangewezen persoon die hier iets kunnen betekenen, je blijft achter met 5 contracten en geen opdracht. Bedrijfsrisico of valt hier juridisch iets tegen te doen.
Met vriendelijke groet,