JohanVan

Junior
  • Aantal berichten

    7
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

JohanVan's trofeeën

  1. Het enige wat er overeengekomen is zijn de aantal te werken uren per week per gedetacheerde. Het uurtarief en km vergoeding. Deze waren echter op basis van het tarief waarmee wij ook op uitzendbasis werkten.
  2. Contractueel dus niets, maar per mail is er duidelijk de afspraak gemaakt voor het leveren van 5 personeelsleden a 32 uur per week. Wordt dit als een overeenkomst gezien of?
  3. Hallo, Heb wat rondgestruind op HL en heb niet echt een vergelijkbare situatie kunnen vinden. Situatie; Ik heb een Bemiddelingsbureau en lever al enige tijd personeel aan een klant. Er is geen raamovereenkomst omdat deze klant hier geen ruimte voor heeft. Desalniettemin wordt op 20 november een aanvraag gedaan via de mail voor 5 medewerkers a 32 uur per week met ingang van 1-12-2022. Ik reageertl positief en lever de 5 namen. Gedetacheerden die al bij klant rondlopen wordt al gevraagd naar beschikbaarheid en roosteropvulling. Wij hebben al contracten getekend met de 5 gedetacheerden. 8 dagen voor ingang van detachering mailt klant dat de 5 detacheringen niet meer van toepassing zijn en annuleert de detachering via de mail. De persoon verantwoordelijk voor de detacheren van klant is geen contact mee te krijgen. De personen die we van klant wel te pakken krijgen vinden het een vervelende situatie maar zijn niet de aangewezen persoon die hierin iets kunnen betekenen, je blijft achter met 5 contracten en geen opdracht. Bedrijfsrisico of valt hier juridisch iets tegen te doen?
  4. Klant B deed hier huiverig over maar heeft wel via mail de aanvraag gedaan.
  5. Ik ben bemiddelingsbureau A inderdaad. In de e-mail staat: Na intern overleg hebben wij nieuwe personeel kunnen werven. Aldus de manager. Assistent manager benoemd telefonisch dat er personeel van andere afdelingen zijn weggehaald. Gedetacheerden zijn momenteel op 0 uren dus (uitzendenbasis) aan het werk bij klant B. Daar heeft klant B ookal aan de gedetacheerden om roosterbeschikbaarheid van 32 uur per week gevraagd. vriendelijke groet
  6. Hallo, Heb wat rondgestruind op HL en heb niet echt een vergelijkbare situatie kunnen vinden. Situatie; Bemiddelingsbureau A levert al enige tijd personeel aan klant B. Er is geen raamovereenkomst omdat klant B hier geen ruimte voor heeft. Desalniettemin word op 20 november een aanvraag gedaan via de mail voor 5 medewerkers a 32 uur per week met ingang van 1-12-2022. Bemiddelingsbureau A reageert positief en levert de 5 namen. Gedetacheerden die al bij klant A rondlopen word al gevraagd naar beschikbaarheid en roosteropvulling. Bemiddelingsbureau A heeft al contracten getekend met de 5 gedetacheerden. 8 dagen voor ingang van detachering mailt klant A dat de 5 detacheringen niet meer van toepassing zijn en de detachering annuleert via de mail. De persoon verantwoordelijk voor de detacheren van klant A is geen contact mee te krijgen. De personen die we van klant A wel te pakken krijgen vinden het een vervelende situatie maar zijn niet de aangewezen persoon die hier iets kunnen betekenen, je blijft achter met 5 contracten en geen opdracht. Bedrijfsrisico of valt hier juridisch iets tegen te doen. Met vriendelijke groet,
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.