Marc Bolderman

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Arnhem

Marc Bolderman's trofeeën

Ik bied zelf

Marc Bolderman is ondernemer in de mobiliteitssector. Bolderman is de oprichter en directeur-grootaandeelhouder van personenvervoerder Willemsen-De Koning, het oudste en een van de grootste taxibedrijven van Gelderland. WdK is veelvuldig actief in de regio Arnhem, maar voert ook in de rest van Nederland op projectmatige basis opdrachten uit, voor het merendeel voor publieke of semipublieke organisaties en overheden.

 

Vanwege zijn vooropleiding en zeker zijn familiegeschiedenis is het geenszins verrassend dat Marc Bolderman ervoor koos om in de vervoerssector te beginnen. Zijn diploma behaalde hij immers aan de IVA Business School in Driebergen, dat particuliere managementopleidingen voor de autobranche aanbiedt, terwijl zowel vader als grootvader Bolderman reeds in de sector actief waren. Toch ging Bolderman niet aan de slag voor een van de bedrijven binnen de familie, maar stapte hij in bij Taxi De Koning. Met dit taxibedrijf uit Velp had hij in de voorbije periode nauw samengewerkt en dat beviel dusdanig, dat het in 1997 tot een overname door Bolderman kwam.  

 

Door de jaren heen heeft Marc Bolderman de onderneming opgebouwd tot zijn huidige omvang, mede door aan het begin van het millennium ook Taxibedrijf Willemsen aan de onderneming toe te voegen. Daarnaast boorde Bolderman aanzienlijke groeimogelijkheden aan door ook opdrachtgevers in te laten zien dat voor personenvervoer chauffeurs nodig zijn die meer doen dan enkel veilig en comfortabel rijden. Zijn chauffeurs hebben dan ook bijzondere aandacht voor wat voor veel chauffeurs van andere bedrijven randzaken zijn en vervullen de rol van gewillige gesprekspartner, een luisterend oor of helpende hand.

 

Marc Bolderman streeft binnen Willemsen-De Koning dan ook naar een onderscheidend hoog kwaliteitsniveau. Dat doet hij mede door het menselijke aspect centraal te stellen. Niet alleen in de omgang van chauffeurs met hun passagiers, maar ook wat betreft coördinatoren, telefonisten en andere medewerkers binnen de organisatie, onderling en in hun opstelling naar de klant toe.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.