Colinda345

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Colinda345's trofeeën

  1. Ook ik ben als startende ondernemer benaderd door MKB Clickservice. Op mijn privé nummer. Wat ik na het telefoongesprek bijzonder vond aangezien alleen mijn zakelijke nummer vermeld staat bij onder andere de KvK. De volgende dag kwam de verkoper langs bij mij thuis. Mijn doel was om geïnformeerd te worden over de campagne die zij aanbieden. Tijdens het salesgesprek ben ik volledig meegenomen in het verhaal en heb ik getekend, zonder eerst de kans te krijgen het contract door te lezen. Mijn kritische vragen die ik stelde en mijn opmerkingen over 'maar voor niets gaat de zon op' (waar ik vage antwoorden op terug kreeg) hebben mij niet geholpen om NEE te kunnen zeggen. Het 'vertrouwen' dat een groot bedrijf mij niet afwijst ondanks dat ik net gestart ben en weinig geld heb en mij 'sowieso' klandizie gaat opleveren door hun werkzaamheden, heeft me over de streep getrokken. Toch blijft het niet goed voelen en nadat de verkoper is vertrokken, lees ik het contract door. De gedachtes 'wat-ben-ik-dom-geweest' en 'hoe-had-ik-hier-zo-makkelijk-in-kunnen-trappen' komen direct als ik het stuk in het contract lees waar staat dat ik na 30 dagen al dien te betalen, er 24 maanden aan vast zit en er geen bedenktijd is. Het voelde alsof het me is overkomen en ik niet als mezelf de keus maakte om te tekenen. Onzin natuurlijk! Normaal gesproken ben ik alert op zaken zwart op de kleine lettertjes, maar met de agressieve verkoop manier is het hen gelukt om mij overtuigd te krijgen. Had ik maar de reviews gelezen over dit bedrijf... Meerdere gevallen van mensen die in zee zijn gegaan met dit bedrijf en niet het product kregen waar ze op hoopten, maar wel moesten betalen. Mooi bedacht van mij achteraf, maar er lang over nadenken heeft geen zin. Er moest een oplossing gaan komen. Ik bel binnen een kwartier, nadat de verkoper bij mij vertrokken is, het bedrijf op en geef bij twee verschillende afdelingen aan dat ik het contract wil laten ontbinden. En ontevreden ben over de manier van verkoop en het proces waarbij er geen bedenktijd zou zijn terwijl ik direct terugbel na het verkoopgesprek. Na het telefoongesprek heb ik direct het contactformulier (een officieël klachtformulier is er niet, want je wordt doorgestuurd naar het contactformulier) ingevuld met dezelfde boodschap. Dankzij dit forum heb ik mij sterk genoeg gevoelt om per mail naar alle mailadressen die mij bekend waren van het bedrijf te sturen: - dat ik het contract wilde laten ontbinden. - dat ik geen werkzaamheden door hen wilde laten uitvoeren. - dat ik een klacht heb over de manier van verkoop en de manier hoe omgegaan werd met mijn persoonsgegevens. - dat ik mij beroep op de 3 dagen 'afkoelperiode' die zij zelf hanteren. - dat ik mij beroep op schriftelijke bevestiging van MKB Clickservice dat zij het contract met diverse andere ondernemers wel hebben beëindigd kosteloos en finale kwijting over en weer afspreken. Met professionele hulp heb ik een opzegbrief gemaakt en aangetekend naar MKB Clickservice verstuurd en deze ook per mail naar hen verzonden. Het resultaat is nu dat ik een mail heb ontvangen waarin ze aangeven mijn contract te beëindigen kosteloos, mijn dossier te sluiten en dat ze finale kwijting verlenen. Wat helpend is geweest in mijn situatie is: - dat ik zoveel mogelijk schriftelijk heb gereageerd en wanneer ik gebeld werd over een 'nieuw persoonlijk aanbod' (wat iedere ondernemer gegeven wordt wanneer ze aangeven helemaal geen geld te hebben) dit aanbod per mail wilde ontvangen om te kunnen beslissen. - dat ik binnen 3 dagen telefonisch en per mail gereageerd heb en meermaals heb aangegeven dat ik het contract wilde laten ontbinden. - dat ik een opzegbrief aangetekend en per mail heb gestuurd binnen 3 dagen. - dat ik op de hoogte was van hun afkoelperiode van 3 dagen, dat zij bij andere ondernemers het contract hebben laten ontbinden met finale kwijting over en weer en dat zij eerder onder de bedrijfsnaam Proximedia werkzaam waren waar veel ondernemers klachten over hadden. Tijdens een telefoongesprek en in het mailcontact heb ik deze 'weetjes' meermaals benoemd. - dat ik hulp heb gekregen van een professional die op dit forum diverse informatie deelt en veel af weet van de werkwijze van dit bedrijf. Weet dat de campagnes die zij aanbieden en het aanbod wat ze doen wanneer je aangeeft ontevreden te zijn, niet speciaal zijn om zo met je 'mee te denken' zodat je een tevreden klant blijft . Iedere ondernemer die door hen benaderd wordt, ontvangt dit aanbod en op internet en dit forum is te lezen hoe ondernemers de geleverde service hebben ervaren. Bedankt voor de mogelijkheid om van jullie te leren. Door schade en schande wijzer geworden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.