Kngr46

Newbee
  • Aantal berichten

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Kngr46's trofeeën

  1. Dag beste mensen, Ik ben een beginnend ondernemer en ook ik werd helaas slachtoffer van de welbekende praktijken van MKB ClickService. Op 22 april werd ik gebeld door een medewerker (Stan) en met veel leugens heeft hij het voor elkaar gekregen om een afspraak te maken met mij. De leugens die gebruikt waren zijn meerdere malen op dit forum aangekaart. De volgende dag stond hij aan mijn deur met nog een collega. Nadat Stan op de afspraak alle marketingtrucjes had gebruikt (die ook eerder zijn genoemd op dit forum) heb ik het contract op 23 april getekend en zijn de heren weggegaan. Ik kreeg meteen spijt en het was natuurlijk mijn eigen schuld. Ik kreeg totale paniek. Ik heb diezelfde dag alles uit de kast getrokken om het contract te ontbinden. Ik heb meerdere malen met de klantenservice van MKB ClickService gebeld, mailtjes gestuurd naar het bedrijf, mijn klacht ingediend bij ACM en ik heb zelfs met verschillende advocaten gebeld. Deze advocaten konden mij niet helpen, omdat ik het contract zelf had ondertekend. Na hevig onderzoek kwam ik op dit forum uit en kreeg ik weer hoop. Ik heb gelijk twablaHL@gmail.com een mail gestuurd en deze persoon reageerde heel snel. Ik heb mijn situatie voorgelegd en de beste man heeft op 24 april een standaardbrief opgesteld, toegespitst op mijn situatie. Omdat ik nog een andere baan heb, heb ik in de brief onder andere beroep gedaan op reflexwerking. Ondernemers die ook nog op school zitten of een baan hebben kunnen beroep doen op reflexwerking! MKB ClickService durft dan waarschijnlijk geen rechtszaak te beginnen. De aangetekende brief heb ik op 25 april verzonden en op 26 april was deze ontvangen. Tussendoor werd ik nog vaak gebeld door een Alex met kortingen om 'mij tegemoet te komen', maar die heb ik allemaal afgeslagen. In dit stadium was de totale paniek die ik op de eerste dag had verdwenen en was ik nu zeker van mijn zaak. Nu is het 29 april en zojuist heb ik een bevestiging gekregen van MKB ClickService dat het contract kosteloos wordt beëindigd met finale kwijting over en weer. Met mijn ervaring wil ik andere gedupeerden meegeven dat er nog steeds hoop is als je een dergelijk wurgcontract tekent. De snelheid van handelen is cruciaal en als je binnen 3 dagen na het tekenen van het contract een aangetekende brief stuurt naar MKB ClickService heb ik er alle vertrouwen in dat het goed zal komen. Neem contact op met twablaHL@gmail.com en hij zal je verder helpen. Met vriendelijke groeten, KLC
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.