Ik ben onlangs in het bezit gekomen van een zeer geschikt domein om
een webwinkel te starten in kantoorartikelen. Hierbij heb ik me wat verdiept in de concurrentie en ben tot de conclusie gekomen dat er toch een redelijke investering nodig is om een dergelijk webwinkel op te starten.
Concurrenten zijn veelal aangesloten bij een netwerk waarbij de webwinkel rechtstreeks in verbinding staat met de leveranciers van kantoorartikelen. Prijzen en productomschrijvingen worden zo automatisch toegevoegd en uptodate gehouden. Bovendien worden de bestellingen direct verwerkt bij de leverancier en verzonden naar de klant. Naar mijn mening is het zinloos om door te gaan met een webwinkel zonder gebruik te maken van deze technologieen. Echter, hier hangt vanzelfsprekend wel een prijskaartje aan, net als de nodige reclame die gemaakt zou moeten gaan woorden, (google e.d.).
Zijn er misschien mensen die mij hiermee zouden kunnen verder helpen??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
johanp
johanp
Ik ben onlangs in het bezit gekomen van een zeer geschikt domein om
een webwinkel te starten in kantoorartikelen. Hierbij heb ik me wat verdiept in de concurrentie en ben tot de conclusie gekomen dat er toch een redelijke investering nodig is om een dergelijk webwinkel op te starten.
Concurrenten zijn veelal aangesloten bij een netwerk waarbij de webwinkel rechtstreeks in verbinding staat met de leveranciers van kantoorartikelen. Prijzen en productomschrijvingen worden zo automatisch toegevoegd en uptodate gehouden. Bovendien worden de bestellingen direct verwerkt bij de leverancier en verzonden naar de klant. Naar mijn mening is het zinloos om door te gaan met een webwinkel zonder gebruik te maken van deze technologieen. Echter, hier hangt vanzelfsprekend wel een prijskaartje aan, net als de nodige reclame die gemaakt zou moeten gaan woorden, (google e.d.).
Zijn er misschien mensen die mij hiermee zouden kunnen verder helpen??
Gr. Johan
mail: JohanPok@hotmail.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10023-webwinkel-in-kantoorartikelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag