Emma81 Geplaatst: 24 oktober 2006 Emma81 8 0 Geplaatst: 24 oktober 2006 Zet je innovatieve idee op max. twee kantjes op papier en upload je idee via de online community van www.newventure.nl. De eerste ronde staat in het teken van de ideeomschrijving. Een jury bestaande uit venture capitalists & informal investors geeft persoonlijke feedback op jouw idee. Zij beantwoorden vragen zoals: heb ik een goed innovatief idee? Is mijn idee haalbaar? De deadline voor het inzenden van je idee is 7 NOVEMBER om 18.00 uur STUUR JE INNOVATIEVE IDEE NU IN! De tien beste ideeën winnen ieder € 500,- tijdens de feestelijke prijsuitreiking op 1 december! Link naar reactie
Hans S Geplaatst: 24 oktober 2006 Hans S 401 2 Geplaatst: 24 oktober 2006 Hoeveel mensen verwachten jullie dat er ongeveer meedoen aan de eerste ronde? Link naar reactie
Emma81 Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Emma81 8 0 Geplaatst: 25 oktober 2006 Hoi Hans, In de eerste ronde worden gemiddeld (New Venture bestaat nu 8 jaar) tussen de 300 en 400 ideeën ingezonden. Vorig jaar waren dit er 384. Dit jaar verwachten we een soortgelijk aantal. Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik dat graag! Groeten, Emma New Venture Link naar reactie
Aanbevolen berichten