• 0

Vraag over betalingsysteem IDEAL

Ik ben even aan het onderzoeken welk betalingssysteem voor ons het aantrekkelijkst is. Van specifiek belang voor mijn website is dat ik geautomatiseerd een bevestiging gestuurd wil krijgen naar mijn site, op het moment dat er een transactie heeft plaatsgevonden.

Mijn klanten houden namelijk een interne rekening op mijn site aan, die zij kunnen vullen via ideal. Na storting moet hier direct mee gehandeld kunnen worden. Realtime bevestiging van storting is dus vereist.

 

Banken zelf geven mij niet duidelijk aan dat zij dit bieden. Buckaroo biedt dit bijvoorbeeld wel, maar is voor ons geval duurder dan bijvoorbeeld de Postbank. Is er iemand met ervaring op dit gebied die mij verder kan helpen? Bedankt.

 

Groeten,

Joris

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Het is ook mijn ervaring dat banken er weinig over kunnen vertellen (over de mogelijkheden e.d. van iDeal). Ze lazen het diverse keren gewoon van de website af (en ik kan toch nog net zelf lezen).

 

De mogelijkheden die jij wenst te hebben, geeft iDeal. Je kan direct zien wat er aan betaling is binnengekomen.

1. Een koper kiest bij een webwinkel als betaalwijze voor iDEAL

2. de koper kiest zijn/haar bank

3. de koper bevestigt de betaling via de beveiligingsmethode van Internet Bankieren (e.dentifier voor ABN AMRO)

4. de betaling wordt direct verwerkt.

5. de webwinkel ontvangt binnen enkele seconden een ontvangstbevestiging van de betaling en kan de (order)administratie bijwerken.

 

Je kan kiezen tussen 2 versies een basic en een advanced (deze laatste kan je integreren met je backoffice)

http://www.postbank.nl/zakelijk/ing/pz/page/product/detail/0,3062,1911_456735093,00.html?linktype=int

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.