• 0

Pakjes onder 1 kg naar USA?

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi

 

Ups kom ik op 77 en nog wat euro uit.

Fedex 86.60 euro.

Dhl ook 86,- euro.

 

Hmm TNT doet het voor 9.70 als ik meer dan 250 pakketen per jaar buiten de EU verstuur. (haal ik nooit) Standaard tarief is 11.75 euro.

 

Zit nu wel appels met peren te vergelijken. Zijn er nog andere alternatieven. Het mag best een week of twee onderweg zijn om de kosten te drukken.

 

Groet Roland

 

PS: zal maar eens uit de kast komen.

Link naar reactie
  • 0

Je kan ook een agent in Amerika zoeken, dat is gewoon pakketdienst,

heb je bv. dagelijks een 10 tal zendingen onder een kilo, dan stop je alles inéén doos , dan stuur naar die agent, hij opent deze doos, en zorgt ervoor, dat je zendingen bezorgt worden.

 

Wij doen dit in Europa, met verschillende agenten, in ieder land is een agent, die bij een vliegveld een depot hebben, wij sturen een pre alert, dwz. hij weet dat er zendingen aankomen, met een bepaalde vlucht, wij geven hem de vluchtgegevens, hij zorgt ervoor dat hij deze zending kan ophalen op zijn luchthaven, hij heeft connecties met een vrachtafhandelaar, die haalt de zendingen van het vliegtuig en zorgt voor de douane inklaringen.

 

Wij doen de zendingen in een gebreide plasticzak, deze kan niet scheuren, zorgen dat er een tie rip wordt aangebracht, en tapen deze tie rip ook in, dan is deze zak als ware verzegeld, op de zak zit een plastic zak, met gegevens van de geadresseerde, en het vluchtnummer.

De agent heeft intussen alle gegevens via email of fax ontvangen, hij weet precies wat er komt.

Je moet natuurlijk deze agent goede afspraken maken, want alles kost geld.

Sietse

Link naar reactie
  • 0

Welkom Roland?

 

;D

 

Zal me hier ook maar even voorstellen. Kan geen goed Hallo ik ben..... Topic vinden.

 

Ben in maart dit jaar begonnen met mijn bedrijfje. Ik ontwerp, bouw en verkoop luidsprekers, versterkers en luidspreker filteronderdelen. Die versterkers bouw ik niet zelf maar haal ik van ver. Vandaar mijn "Panky" vragen in dit topic.

 

Voordat ik begon met mijn bedrijfje heb ik hier al een behoorlijke tijd meegelezen. Leuk informatief forum!

 

Ik verkoop mijn spullen exclusief in mijn webshop. Het was eerst de bedoeling dit alleen tot Nederland te beperken. Op het moment verkoop ik het meest aan klanten in het buitenland. De site gaat dus zo snel mogelijk compleet vertaald worden.

 

Groeten Roland

 

PS: jammer dat er geen sticky even voorstellen topic is.

Hightech van binnen, schattig van buiten.

 

www.crafty.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.