• 0

promotie salsa-school

Hallo mensen,

 

Ik heb sinds enkele maanden een Salsa Dansschool in Almere. Nu ben ik op zoek naar originele methodes om de school bij het Almeerse publiek onder de aandacht te brengen. Momenteel doe ik dat door middel van advertenties in een regionale krant en met Flyers.

 

We hebben 80 leden, hebben het eerste seizoen achter de rug en zoals het er nu naar uit ziet haakt niemand af. Het product wat we bieden is top! Ervaren docenten, een hele mooie danslocatie en een goede sfeer.

 

Onze website: www.salsacompleta.nl

 

Hebben jullie suggesties over hoe we het qua promotie nog beter kunnen doen?

 

Alvast bij voorbaat dank!

Greg

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zet met een paar enthousiaste dansers een Stralsa-club op die op zaterdagen en andere momenten op straat uitvoeringen verzorgt. Organiseer vanuit die club speciale avonden/workshops: dansen voor een doel (opbrengst gaat naar..., publiciteit gaat naar jou). Maak een deal met een lokaal spaans/zuid-amerikaans restaurant voor cross-promotions. Verkoop giftcards voor een salsastoomcursus (diner inbegrepen - bij dat restaurant). Maak een deal met een schoenenzaak e/o een modezaak voor een salsa-etalage, en gebruik je demoteam opnieuw. Organiseer een salsamodeshow met lokale winkels. Deel waaiers uit op een hete zomerdag (of was dat een andere dans?). Lanceer een salsafitness groep voor 33+ vrouwen, als opvolger van het paaldansen.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Laat mooie ansichtkaarten drukken, die je klanten naar vrienden en kennisen mogen sturen. Geen foldertje dus, maar een mooie kaart, waar heel klein jouw informatie op staat. Iets als 'avondje vakantie?Salasadansen neemt je mee naar Brazilie'. Mooie foto erbij van een dansend paar op een mooi strand. hier kun je een gratis handboek bestellen voor marketing met ansichtkaarten. Te drukken vanaf 75 euro per 625 st. (mail maar voor adres).

Link naar reactie
  • 0

Bij deze tool die voor jou visueel maakt hoe een zoekmachine je site ziet, je domein invul kom je op een score van 80%. De kwaliteiten zitten voroal in je hosting en het aantal kb van je site. De lacune zit vooral in: geen H1-heading, en slechts 1 woord bodytext. Je site is 1 grote afbeelding en dat betekend dat Google er niet veel mee kan. Hier kun je nog wat winnen, en als je er ook voor zorgt dat in de blauwe balk van Internet explorer bovenaan (waar nu 'het snelstgroeiende netwerk...' staat, iets met salsa en almere staat, dan wordt je een stuk beter gevonden.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor alle reacties tot dusver. Er zitten zeer zeker een paar goede ideeen tussen. Salsafitness bijvoorbeeld - nooit bij stil gestaan en dat zou zomaar zeer goed aan kunnen slaan, mits goed gepromoot natuurlijk. :)

 

Ook het idee met die ansichtkaarten is erg origineel en is er eentje waar ik naar zal kijken. +punt is dat het extra aan kan spreken aangezien het van "een bekende" komt. Goeie tip, Thanks!

 

Optimalisatie van de site heb ik al eens nader laten bekijken. De site bestaat uit slechts 1 plaatje inderdaad en is daardoor door Google lastig te vinden. Daardoor zou de site opnieuw moeten worden gebouwd en ik vraag me af of het verstandig is dit weer helemaal opnieuw te laten doen. Trouwens, wat bedoel je met slechts 1 woord bodytext?? De aanpassing in de blauwe explorer balk laat ik doorvoeren. Ook hiervoor dank voor de tip!

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    14 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.