Niemand zit op een uitvinding te wachten, zolang je hem niet hebt en gebruikt !
Voorbeeld was de stofzuiger ... had toch niemand nodig toendertijd. Ging toch prima met een bezem.
Waar heb ik deze gedachten vandaan?
Gisteren weer Hart van Nederland gezien. Die hebben elke dinsdag een uitvinder aan het woord (1 van mijn favoriete onderdelen van dit programma).
Deze keer bejaarde heer die ooit betrokken is geweest bij de ontwikkeling van instant soep. Hij realiseerde zich, dat je eigenlijk ook instant kokend water moet hebben, dan zou die soep echt snel klaar zijn.
Thuis in de kelder is hij aan het knutselen gegaan om het apparaat te ontwikkelen samen met zijn technische zoon is er vervolgens een design voor bedacht. Inmiddels is er een fabriek en zijn er octrooien wereldwijd.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
Niemand zit op een uitvinding te wachten, zolang je hem niet hebt en gebruikt !
Voorbeeld was de stofzuiger ... had toch niemand nodig toendertijd. Ging toch prima met een bezem.
Waar heb ik deze gedachten vandaan?
Gisteren weer Hart van Nederland gezien. Die hebben elke dinsdag een uitvinder aan het woord (1 van mijn favoriete onderdelen van dit programma).
Deze keer bejaarde heer die ooit betrokken is geweest bij de ontwikkeling van instant soep. Hij realiseerde zich, dat je eigenlijk ook instant kokend water moet hebben, dan zou die soep echt snel klaar zijn.
Thuis in de kelder is hij aan het knutselen gegaan om het apparaat te ontwikkelen samen met zijn technische zoon is er vervolgens een design voor bedacht. Inmiddels is er een fabriek en zijn er octrooien wereldwijd.
De naam van het apparaat Quooker.
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1045-mooie-uitspraak-van-uitvinder/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag