• 0

Website klaar, adverteerder afgehaakt!

Hoi allemaal!

 

Mijn website is af.

Het is een zoekmachine. Alleen een lege. Vooraf met één groot bedrijf gesproken die aangaf wel te willen adverteren waardoor ik over de streep werd getrokken en dacht: Zie je wel, ik heb wel een goed idee! Nu haken zij af omdat zij zelf zo'n concept op gaan zetten. Dacht een grote naam binnen te hebben waardoor anderen sneller geneigd zouden zijn ook te adverteren, maar van dat idee is nu dus niets meer over. Maar hoe verkoop je zoiets? Eén bedrijf moet de eerste zijn en dan gaat het hoop ik lopen waardoor er meer mensen gaan adverteren. Moet ik de eerste tien gratis laten adverteren waardoor het aantrekkelijk wordt? Moet ik de eerste tien een gratis banner geven op de homepage? Ik ben in mijn eentje al redelijk ver gekomen met het bedenken en uitwerken van het idee, maar nu loop ik dus echt vast. Ik vind dit zo frustrerend. Zoveel tijd en geld hier in gestoken en nu is het eindelijk af en nu weet ik gewoon niet meer hoe ik verder moet.

 

Dank je voor het lezen! En voor de mogelijke tips!

Als je niet schiet, kun je ook niet scoren!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zag bij toeval deze mailwisseling waarin ook onze website WinkelABC.nl werd besproken.Daarbij wordt gezegd dat deze website geen zin heeft als er maar weinig winkels in een stad zijn ingevoerd.

 

Daarop graag even een reactie. Wij delen de mening dat een website als WinkelABC.nl alleen zinvol is als er een grote mate van compleetheid is. Daarom bieden wij deze service gratis aan de winkeliers aan en hebben we inmiddels meer dan 2500 winkels in circa 150 steden. In Amersfoort hebben we vrijwel alle winkels op de site staan, in een tiental andere steden zitten we inmiddels boven de 100 deelnemende winkels.Wij verwachten het aantal winkels in het eerste kwartaal van 2007 te verdubbelen en voor het einde van dit jaar de 10.000 winkels te overschrijden.

 

Voorts is het niet zo dat wij alleen een presentatie hebben voor de winkeliers. Integendeel, WinkelABC.nl biedt veel meer mogelijkheden waaronder productpresentatie's en aanbiedingen. En daarbij zal het zeker niet blijven, er staat nog veel meer op de agenda voor 2007.

 

WinkelABC.nl is een initiatief van het reclamebureau RetailPromotie maar staat inmiddels op eigen benen.

 

Mocht de vraagsteller behoefte voelen om eens van gedachten te wisselen over zijn vraagstuk ben ik daartoe altijd bereid. Ook voor ons is het de uitdaging die we met onze websites aangaan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.