Ik heb een online shop waarbij ik momenteel verkoop op basis van betaling via eenmalige machtiging, creditcard, rembours iDeal en nog een paar betaal methodes.
Ik verkoop voor 99,99% aan particulieren.
Nu wil ik graag op rekening gaan leveren om meer klanten te kunnen trekken.
Hiervoor wil ik echter factoring gaan gebruiken zodat ik niet in grote financiele problemen kom te zitten door eventueel niet betalende klanten.
Ik heb wat gezocht naar factoring bedrijven die ook particulieren transacties accepteren en geen miljoenen omzet eisen.
Nu heb ik 1 bedrijf gevonden namelijk www.directpay.nl .
dat is echter de enige die ik zo kan vinden en zou graag keuze uit meerdere bedrijven hebben.
Weet iemand hier meer bedrijven waarbij ik terecht kan voor factoring en die dus ook B to C transacties accepteren?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Goedendag,
Ik heb een online shop waarbij ik momenteel verkoop op basis van betaling via eenmalige machtiging, creditcard, rembours iDeal en nog een paar betaal methodes.
Ik verkoop voor 99,99% aan particulieren.
Nu wil ik graag op rekening gaan leveren om meer klanten te kunnen trekken.
Hiervoor wil ik echter factoring gaan gebruiken zodat ik niet in grote financiele problemen kom te zitten door eventueel niet betalende klanten.
Ik heb wat gezocht naar factoring bedrijven die ook particulieren transacties accepteren en geen miljoenen omzet eisen.
Nu heb ik 1 bedrijf gevonden namelijk www.directpay.nl .
dat is echter de enige die ik zo kan vinden en zou graag keuze uit meerdere bedrijven hebben.
Weet iemand hier meer bedrijven waarbij ik terecht kan voor factoring en die dus ook B to C transacties accepteren?
mvg
Daniël
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10514-factoring-gezocht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag