Ik ben me aan het orienteren en wil als aankomend tussenpersoon verzekeringen aanbieden. Nu heb ik het programma rolls gevonden dat verzekeringen vergelijkt, maar waar wordt nu het meest mee gewerkt. In dat programma miste ik bijvoorbeeld de woonhuis (inboedel/opstal) aansprakelijkheid en levensverzekeringen. Zijn er programma's die dat uitgebreider doen of een programma dat een database van je klanten bij houdt dat geintegreerd is zodat je niet steeds weer klantgegevens in dient te voeren.
Groeten Dennis
[edit mod] titel veranderd, ik dacht dat je een rolls royce ging bestellen[/edit]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
molenaar80
molenaar80
Hallo,
Ik ben me aan het orienteren en wil als aankomend tussenpersoon verzekeringen aanbieden. Nu heb ik het programma rolls gevonden dat verzekeringen vergelijkt, maar waar wordt nu het meest mee gewerkt. In dat programma miste ik bijvoorbeeld de woonhuis (inboedel/opstal) aansprakelijkheid en levensverzekeringen. Zijn er programma's die dat uitgebreider doen of een programma dat een database van je klanten bij houdt dat geintegreerd is zodat je niet steeds weer klantgegevens in dient te voeren.
Groeten Dennis
[edit mod] titel veranderd, ik dacht dat je een rolls royce ging bestellen[/edit]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11126-rolls-verzekeringen-vergelijken-of-meer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag