• 0

1000 .nl-domeinnamen verkopen. Hoe ?

In de jaren 1999 en 2000 heb ik 1300 .NL-DOMEINNAMEN vastgelegd.

 

Om juridische problemen te voorkomen zijn deze domeinnamen gecheckt op rechten van derden, zoals Benelux en Handelsnaamrechten. Alle domeinnamen die onderwerp van discussie zouden kunnen zijn, zijn destijds vrijgegeven. Ik heb het dus over een zuiver bestand van ruim 1000 .nl domeinnamen, vrij te gebruiken.

 

De domeinnamen hebben allerlei onderwerpen: reclame, producten, reizen, financieel, etc. etc.

 

Een aantal van deze domeinen exploiteer ik zelf en een aantal zijn er verhuurd en verkocht. Het totaal is echter veel te groot om deze allemaal zelf te ontwikkelen.

 

Ik overweeg dan ook om er ruim 1000 (duizend) in 1 keer te verkopen:

 

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Zijn er mogelijkheden, naast Sedo, om deze domeinnamen te veilen? Zouden er partijen te verzinnen zijn die interesse zouden hebben om dit pakket in 1 keer te kopen? Kortom, wie heeft goede of minder goede ideeen of suggesties om deze eventuele verkoop snel en tegen een maximale prijs af te ronden ?

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Domeinveiling2007 loopt om middernacht af. Ik ben toch wel benieuwd naar een korte beschouwing na afloop van de veiling.

Lijkt me ijdele hoop: topicstarter blinkt tot nu toe niet uit in reageren.

 

Overigens lijkt het aardig te lopen:

Er is voor een totaal van € 1218000,- aan biedingen uitgebracht (excl. de startbiedingen van €250,-).

Geen idee of dit inclusief dubbel biedingen is en natuurlijk afwachten of iedereen serieus is.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nog steeds benieuwd naar leerervaringen of een evaluatie. Na afloop van de veiling zijn nu vele honderden domeinnamen tegen (stevige) vaste prijzen te koop, daarmee lijken diverse domeinnamen niet betaald te zijn door winnende bieders...

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 81 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.