Ik ken wel verschillende rechtsvormen... (like BV. VOF. NV. 1manszaak....)
Maar als je iets begint zoals een discotheek of nachtclub of iets dergelijks. Kan ik dan beter een VOF of een BV kiezen?
Ik dacht eerst aan een VOF, want dan kunnen buitenstaanders (aandeelhouders) niet gaan meebepalen hoe en wat in de discotheek. :P
Maar een BV vind ik toch veiliger, omdat ik dan niet met me prive vermogen aansprakelijk ben. (Als ik een keer failliet ga, dan ben ik niet "de lul" ::))
Wat zouden jullie doen, (en vooral:) waarom!?
Thx Alvast,
Rex
Deze signature is gehuurd door www.impulsant.nl om deze jonge initiatiefrijke ondernemer te ondersteunen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rex
Rex
Ok.... Even een vraagje...
Ik ken wel verschillende rechtsvormen... (like BV. VOF. NV. 1manszaak....)
Maar als je iets begint zoals een discotheek of nachtclub of iets dergelijks. Kan ik dan beter een VOF of een BV kiezen?
Ik dacht eerst aan een VOF, want dan kunnen buitenstaanders (aandeelhouders) niet gaan meebepalen hoe en wat in de discotheek. :P
Maar een BV vind ik toch veiliger, omdat ik dan niet met me prive vermogen aansprakelijk ben. (Als ik een keer failliet ga, dan ben ik niet "de lul" ::))
Wat zouden jullie doen, (en vooral:) waarom!?
Thx Alvast,
Rex
Deze signature is gehuurd door www.impulsant.nl om deze jonge initiatiefrijke ondernemer te ondersteunen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1145-discotheek-ondernemingsplan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag