• 0

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Dat is afhankelijk van de wensen van je klant. Zijn het vaste periodieke betalingen, zoals abonnementen of lidmaatschappen e.d. en gaat het om kleine bedragen, dan kom je misschien wel weg met een overzicht. Misschien heeft dat zelfs de voorkeur, dan hoeven ze geen factuur in te boeken.

 

Werk je met automatische incasso voor geleverde diensten (zoals wij) dan zullen je klanten een factuur zeer op prijs stellen. Ze hebben zoiezo iets nodig dat ze bij het bankafsrift in de boekhouding kunnen stoppen.

 

Ik geloof niet dat er expliciete regelgeving is vanuit de overheid. Boekhoudkundig en fiscaal moet het in orde zijn.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    7 leden, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.