Ik heb meerdere facturen die privé betaald zijn, maar zakelijke facturen betreft. Ik ben er niet helemaal uit hoe ik deze in onze boekhouding moet invoeren. Ik heb
Betreft een factuur voor Shirts die bedrukt zijn voor een voetbal toernooi en die wij sponsoren.
Zeg totaal is € 300,- en is prive betaald. Nu moet dit als kosten in de vof worden geboekt en terug worden betaald naar de privé rekening Wij maken gebruik van excel boekhouding waarbij wij een bankboek, kasboek en memoriaal gebruiken kijk in onderstaand zipfile hoe het eruit ziet. Alvast enorm bedankt voor jullie moeite!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dlvkk
dlvkk
Ik heb meerdere facturen die privé betaald zijn, maar zakelijke facturen betreft. Ik ben er niet helemaal uit hoe ik deze in onze boekhouding moet invoeren. Ik heb
hier al gekeken maar kom er niet uit.
Om een van de facturen als voorbeeld te pakken.
Betreft een factuur voor Shirts die bedrukt zijn voor een voetbal toernooi en die wij sponsoren.
Zeg totaal is € 300,- en is prive betaald. Nu moet dit als kosten in de vof worden geboekt en terug worden betaald naar de privé rekening Wij maken gebruik van excel boekhouding waarbij wij een bankboek, kasboek en memoriaal gebruiken kijk in onderstaand zipfile hoe het eruit ziet. Alvast enorm bedankt voor jullie moeite!
boekhouding_in_excel2.zip
"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12517-prive-betaalde-facturen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag