• 0

Kersverse concurrent voor hyves en Myspace

Gast Verwijderd account

Hallo allemaal,

 

Zoals het onderwerp al doet voorspellen ben ik van plan de zoveelste profielensite op het internet te zetten ..Het wordt een site als hyves, maar dan net even anders, waarmee ik serieus de concurrentie met ze wil aangaan! Heeft iemand enig idee wat de eenmalige kosten zijn om een dergelijke site te laten bouwen, wat de onderhoudskosten zijn en waar verder reknening mee moet worden gehouden??

 

Vriendelijke groet,

 

Lars :o

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Helemaal gratis....

 

Ning

 

Ziet er wel goed uit! Maar zorg ervoor dat jouw site er wel grafisch aantrekkelijk uitziet. Ook dit is belangrijk. Sommige communities zien er egt erg slecht uit...

 

Naast een kleine melding aan de top en onderaan van Ning zelf, is er verder geen reclame.... Zoals al eerder gezegd zijn dit soort concepten voor de topicstarter een perfecte manier om te pijlen of er animo is voor zijn idee/concept...

Link naar reactie
  • 0

 

Ik ben bereid er de Tijd, bloed, zweet en tranen in te investeren de ervoor nodig zijn. Echter geld is wel een probleem, maar het buitenland zou dus een oplossing kunnen bieden.Ik ga onderzoeken wat de mogelijkheden daarvoor zijn! Bedankt voor de tip!

 

Lars

 

Lars,

Je zou kunnen denken aan het laten maken van de website in het mooie buitenland. Daar waar de lonen lager liggen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 166 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.