Sinds vorige maand blijken nieuwsbrieven die ik voor mijn bedrijf verstuur (aan mensen die zich hiervoor zelf hebben opgegeven) door hotmail automatisch in de map ongewenste mail gestopt te worden met een label erop dat het mogelijk een phishingbericht is.
Dit kost mij dus veel omzet doordat 80% van mijn adressen bestand uit hotmail gebruikers bestaat en dus mijn mail niet krijgt en degene die hem wel zien staan bij de ongewenste mail dus nog eens het gevoel zullen krijgen dat mijn bedrijf dus niet betrouwbaar is.
Dit is uiteraard rampzalig voor een bedrijf welke het moet hebben van een betrouwbaar imago en een deel van zijn omzet haalt uit het versturen van nieuwsbrieven.
Nu heb ik eerst 4 keer met msn gemaild met vragen waarom dit is en hoe op te lossen maar kreeg ik geen reactie op.
Telefonisch steeds doorverwezen naar een webpagina om te mailen zonder resultaat.
Vandaar na diverse nummers geprobeerd te hebben en flink te hebben doorgevraagd er achter gekomen dat als je grotere aantallen e-mails verstuurd aan hotmail gebruikers (in mijn geval een 5000 per 2 tot 4 weken) je automatisch door hotmail geblokkeerd wordt.
Indien je wilt dat je mail weer gewoon gaat aankomen in de normale mail mappen van de gebruikers dien je je te laten certificeren en daarvoor moet je dus gaan betalen.
Het kleinste pakket daarbij gaat uit van maximaal 500 duizend mails per maand en kost 400 dollar voor de certificering en 1000 dollar licentie vergoeding (mij onbekend of dat per maand of per jaar is).
Nu zijn dat flinke bedragen en vraag ik me af of ik niet beter een gespecialiceerd bedrijf kan inschakellen voor het verzenden van mijn nieuwsbrieven.
Wie heeft hier ervaring mee en hoe regellen jullie je e-mail marketing campagnes?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Hallo,
Sinds vorige maand blijken nieuwsbrieven die ik voor mijn bedrijf verstuur (aan mensen die zich hiervoor zelf hebben opgegeven) door hotmail automatisch in de map ongewenste mail gestopt te worden met een label erop dat het mogelijk een phishingbericht is.
Dit kost mij dus veel omzet doordat 80% van mijn adressen bestand uit hotmail gebruikers bestaat en dus mijn mail niet krijgt en degene die hem wel zien staan bij de ongewenste mail dus nog eens het gevoel zullen krijgen dat mijn bedrijf dus niet betrouwbaar is.
Dit is uiteraard rampzalig voor een bedrijf welke het moet hebben van een betrouwbaar imago en een deel van zijn omzet haalt uit het versturen van nieuwsbrieven.
Nu heb ik eerst 4 keer met msn gemaild met vragen waarom dit is en hoe op te lossen maar kreeg ik geen reactie op.
Telefonisch steeds doorverwezen naar een webpagina om te mailen zonder resultaat.
Vandaar na diverse nummers geprobeerd te hebben en flink te hebben doorgevraagd er achter gekomen dat als je grotere aantallen e-mails verstuurd aan hotmail gebruikers (in mijn geval een 5000 per 2 tot 4 weken) je automatisch door hotmail geblokkeerd wordt.
Indien je wilt dat je mail weer gewoon gaat aankomen in de normale mail mappen van de gebruikers dien je je te laten certificeren en daarvoor moet je dus gaan betalen.
Het kleinste pakket daarbij gaat uit van maximaal 500 duizend mails per maand en kost 400 dollar voor de certificering en 1000 dollar licentie vergoeding (mij onbekend of dat per maand of per jaar is).
Nu zijn dat flinke bedragen en vraag ik me af of ik niet beter een gespecialiceerd bedrijf kan inschakellen voor het verzenden van mijn nieuwsbrieven.
Wie heeft hier ervaring mee en hoe regellen jullie je e-mail marketing campagnes?
Daniël
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13175-e-mail-marketing-betalen-om-hotmail-gebruikers-te-kunnen-mailen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag