Zelf zit ik vaak te denken over ontwikkelingen,iedeeën etc. Maar graag zou iets kleins willen beginnen om te kijken hoe het gaat en wat de valkuilen zijn.
Ik zou graag een website willen maken die te maken hebben met party foto's. Jonge studenten foto's laten maken en tevens een visite kaartje mee geven van de site. Om zo mensen naar mijn site te lokken! En om daarna de site uitebreiden en wat met te verdienen. Waar mensen zijn is geld.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
En denken jullie dat dit zou kunnen gaan draaien en dat mensen er op af komen ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Reinder
Reinder
Hallo...
Zelf zit ik vaak te denken over ontwikkelingen,iedeeën etc. Maar graag zou iets kleins willen beginnen om te kijken hoe het gaat en wat de valkuilen zijn.
Ik zou graag een website willen maken die te maken hebben met party foto's. Jonge studenten foto's laten maken en tevens een visite kaartje mee geven van de site. Om zo mensen naar mijn site te lokken! En om daarna de site uitebreiden en wat met te verdienen. Waar mensen zijn is geld.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
En denken jullie dat dit zou kunnen gaan draaien en dat mensen er op af komen ?
Alvast Bedankt
R. Talen
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag