Uptime overzicht van higherlevel sinds maart 2002

Aanbevolen berichten

Ik heb een word documentje bijgevoegd met daarin een overzicht van de uptime van higherlevel.nl sinds maart 2002. Het overzicht wordt verschaft door http://www.internetseer.com

 

Het komt er op neer dat we volgens Internetseer nog 0% downtime hebben gehad (exclusief wat software probleempjes want dat kunnen ze niet meten volgens mij).

 

Zijn jullie het hier mee eens?

(ik heb het word bestand moeten "zippen" want hij was ietsje te groot)

uptime.zip

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

de heeg heeft blijkbaar uptime op zn bakken onopvraagbaar gemaakt, das nou lame >:(

 

internetseer doet het dus brute force, zo kan het ook, alleen kan je dan niet constante uptime meten, dat is onmogelijk. deze uptimes moet je met een (klein) korreltje zout nemen, ze kunnen niet waterdicht zijn. ik heb het al eens gezegd: uptime is niet belangrijk, downtime is belangrijk, maar ook dat zit wel goed bij hl.

 

wat wel schrikbarend is (en conform eerdere mailtjes aan onze lieve zrski) is dat de response time (of hier de connect time) toch wel vaak omhoog knalt. ik zie één keer 25.87 staan (das wel erg extreem) maar toch ook best vaak times van 1.00+... dit bevestigt mijn vermoeden dat de server waar hl op draait een veel te hoge load heeft :-\

Link naar reactie

Dat is inderdaad interessant, ik had al gekeken bij netcraft maar dacht even te moeten wachten voordat er een overzicht gemaakt kon worden van uptime.

 

De support van onze host is erg goed, ik stuur een mailtje en heb altijd op zeer korte termijn antwoord.

 

Zij zeggen dat het script van YABB voor de problemen zorgt. Zou dat de oorzaak voor die lange response time kunnen zijn?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.