Nu ons restaurant loopt ben ik toe aan de administratie dat wil zeggen het boeken van facturen etc nu zit ik met het volgende probleem ik heb een uniform rekenschema van de bhenc in mijn boekhoudpakket en wil nu de facturen gaan boeken.
De eerste facturen bebben alleen te maken met de verbouwing (investering) moet ik deze nu boeken als kosten of als bezit en wat is de afschrijvings termein? (stuckwerk leidingen vloeren etc) kortom de gehele verbouwing en inbouw van de keuken en de inventaris.
Kortom valt de verbouw en inventaris onder bezit of kosten en wat is de afschrijf termein voor een casco verbouwing of
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marchello51nl
marchello51nl
Nu ons restaurant loopt ben ik toe aan de administratie dat wil zeggen het boeken van facturen etc nu zit ik met het volgende probleem ik heb een uniform rekenschema van de bhenc in mijn boekhoudpakket en wil nu de facturen gaan boeken.
De eerste facturen bebben alleen te maken met de verbouwing (investering) moet ik deze nu boeken als kosten of als bezit en wat is de afschrijvings termein? (stuckwerk leidingen vloeren etc) kortom de gehele verbouwing en inbouw van de keuken en de inventaris.
Kortom valt de verbouw en inventaris onder bezit of kosten en wat is de afschrijf termein voor een casco verbouwing of
boek ik deze in een keer als investerings kosten
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13634-boeken-van-investerings-kosten-en-start-kapitaal/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag