Ik ben laatst begonnen met afstuderen en als opdracht moet ik een marktonderzoek over de duitse en scandinavische snijbloemenmarkt maken. En dan vooral over welke spelers zijn er...welke klanten moet worden behouden/afgestoten worden en welke kansen liggen er in de betreffende markt.
Mijn vraag is nu hoe ik dit moet aanpaken? Welke methoden etc.
Een interview of enquete houden is niet aan de orde, ik neig meer naar het externe deel van een marketing plan...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Koos van Spronsen
Koos van Spronsen
Beste allemaal!
Ik ben laatst begonnen met afstuderen en als opdracht moet ik een marktonderzoek over de duitse en scandinavische snijbloemenmarkt maken. En dan vooral over welke spelers zijn er...welke klanten moet worden behouden/afgestoten worden en welke kansen liggen er in de betreffende markt.
Mijn vraag is nu hoe ik dit moet aanpaken? Welke methoden etc.
Een interview of enquete houden is niet aan de orde, ik neig meer naar het externe deel van een marketing plan...
Groetjes
Koos van Spronsen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13670-marktonderzoek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag