Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 5 maart 2003 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 5 maart 2003 De Amerikaanse tech-sector snijdt op grote schaal in zijn uitgaven voor R&D. Het is voor het eerst sinds 1987 dat die dalen, aldus CBS MarketWatch. Deskundigen vrezen dat de bezuinigingen desastreus uitpakken voor het innovatieve karakter van de Amerikaanse economie. Lees het artikel in Emerce. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
0 paulmatthijs Geplaatst: 5 maart 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 5 maart 2003 tja, zolang bijvoorbeeld een ati en een nvidia ipv 5 miljard 4 miljard investen in een nieuwe gpu zal het mij een zorg zijn eigenlijk... ook in de processorwereld (toch de grootste r&d denk ik) wordt er nog leuk onderzoek gedaan, zeker nu we massaal gaan overschakelen op 64 bit (tenminste, dat willen ze graag). Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 10 maart 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 10 maart 2003 Ik heb niet zo'n moeite met 64bit hoor :) HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 paulmatthijs Geplaatst: 10 maart 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 10 maart 2003 ik ook zeker niet, des te eerder des te beter zelfs... Link naar reactie
Mikky Vrolijk
Mikky Vrolijk
De Amerikaanse tech-sector snijdt op grote schaal in zijn uitgaven
voor R&D. Het is voor het eerst sinds 1987 dat die dalen, aldus
CBS MarketWatch. Deskundigen vrezen dat de bezuinigingen desastreus
uitpakken voor het innovatieve karakter van de Amerikaanse economie.
Lees het artikel in Emerce.
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag