Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Productgroepen

Geplaatst:

arminj

Goedenmiddag leden,

 

Ik ben me eigen ergonomische winkel (tje) begonnen en wil graag me productgroepen zichtbaar maken op de voorkant van de winkel, dus tegen de raam door middel van speciale stickers.

 

Het gaat om de volgende productgroepen :

 

1. Algemeen dagelijkse hulpmiddelen

2. Ergonomisch speelgoed

3. Speciale kussens

4. Oefenmaterialen ( revalidatie )

5. Ergonomische kantoor artikelen

6. Braces/Sportbraces

 

Hierbij had ik de volgende slogans bedacht om consumenten aan te trekken:

 

1. Hulpmiddelen voor in en rond het huis

2. Thuis spelend leren

3. Heerlijk slapen ? Neem een van onze speciale kussens

4. Snel weer aan de slag ? Alle spullen voor een bevorderde revalidatie

5. Speciale spullen voor op de werkplek

6. Veiliger sporten ? verschillende sportbraces beschikbaar

 

Als ik er nu even bij stil sta, vind ik ze eigenlijk niks. Heeft iemand mischien nog goede ideeënof aanpassingen die me eventueel op weg kunnen helpen?.

 

Alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:

msteer

Dat lijkt mij een druk winkelraam worden en daardoor schiet je je doel misschien voorbij. Je kunt je ook minder focussen op je producten.

 

Wat is de bindende factor tussen je productgroepen? Wat maakt jouw winkel anders dan anderen? Wie koopt er bij jou?

Geplaatst:

dlvkk

waarom die slogans gebruiken? De product benaming is het duidelijkst. Zodoende weet de klant direct wat hij/zij kan verwachten.

"The Best Way To Predict The Future Is To Invent It"

Geplaatst:

perry

 

Kijk eens of je niet (ook) wat meer op mogelijke klantgroepen en interesses kunt categoriseren.

 

Ouders met kids voor het speelgoed.

Ouderen voor kussens.

 

Revalidanten, knieblessures, stijve nek

 

Sporters die bescherming, fitter willen zijn etc..

 

Perry.

 

 

Geplaatst:

arminj

  • Auteur
  Op 5-12-2007 om 14:30, msteer zei:

Dat lijkt mij een druk winkelraam worden en daardoor schiet je je doel misschien voorbij. Je kunt je ook minder focussen op je producten.

 

Wat is de bindende factor tussen je productgroepen? Wat maakt jouw winkel anders dan anderen? Wie koopt er bij jou?

 

Het gaat dus om een kleine winkel die in een ziekenhuis boulevard staat, dit is een groot voordeel aangezien me doelgroep vooral ouderen en revalidatie patienten zijn. Daarom dacht ik om met slogans te werken, omdat vooral oudere consumenten wat meer informatie nodig hebben voordat ze een winkel binnenstappen.

Geplaatst:

msteer

Tsja, misschien kan je dan beter speelgoed, kantoorartikelen en braces achterwege laten want dat schrikt af.

 

Zou beeld beter werken? Bijvoorbeeld een knappe, lachende oma met haar speciale kussen?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.