Ik ben me op het ogenblik aan het verdiepen in zaken die komen kijken bij het opstarten van een eenmanszaak. Ik heb het idee om naast mijn studie (part-time) met een eigen bedrijf bezig te gaan. Ik denk al aardig wat info verzameld te hebben, maar een ding is me nog volstrekt onduidelijk. Hoe zit het met een ziektekosten verzekering? Eigenlijk is dit mijn vraag: kan ik particulier verzekerd blijven als ik een eigen bedrijf begin of moet ik dan over naar het ziekefonds?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
markiemark81
markiemark81
Hallo allemaal,
Ik ben me op het ogenblik aan het verdiepen in zaken die komen kijken bij het opstarten van een eenmanszaak. Ik heb het idee om naast mijn studie (part-time) met een eigen bedrijf bezig te gaan. Ik denk al aardig wat info verzameld te hebben, maar een ding is me nog volstrekt onduidelijk. Hoe zit het met een ziektekosten verzekering? Eigenlijk is dit mijn vraag: kan ik particulier verzekerd blijven als ik een eigen bedrijf begin of moet ik dan over naar het ziekefonds?
mvg,
Mark
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1434-ziektekostenverzekering-en-een-eigen-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag