• 0

Samenwerken

Gast Verwijderd account

Hallo,

 

 

Stel dat je een kledinglijn/ansichtkaartenlijn of iets in die creatieve richting wilt beginnen. En je zoekt een creatieve (meedenk/samenwerkings) partner waar kun je die dan het beste vinden?

Is een advertentie plaatsen de enige manier? En zo ja welke tijdschriften of kranten zijn hier het beste voor? Zijn er naast uizendbureau's ook adviesbureau's voor starters of iets dergelijks? Zijn er creatieve forums? Hoe vinden de meesten bureau's/bedrijven/webshops teams hun mensen? Ik heb gezocht op internet maar kan maar weinig vinden specifiek over de kunstbranche.

 

Alvast bedankt voor uw hulp,

 

 

Stefan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Kledingontwerpers, fotografen, illustratoren: al die creatieven zitten niet onder een steen verstopt. Ze publiceren, ze stellen ten toon, ze exposeren. Je zal er dus op uit moeten. Rare tijdschriften kopen, tentoonstellingen aflopen, en dan mensen aanspreken of opbellen.

 

Of ben je zelf 'creatief'? Misschien van plan een digitale gids/marktplaats op te zetten voor ontwerpers? Er is al heel veel...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Hoi TwaLevel,

 

 

Ik ben zelf wel creatief daar light het niet zo aan. Het is meer dat de meeste designers of fotografen al solo werken of hun eigen bureau hebben. Ik heb het meer over personen die ook in een startende positie zitten. Aangezien er onder mijn kennissen en oud schoolgenoten geen 'gelijkdenkenden' zitten.

 

Link naar reactie
  • 0

 

Dit is verschrikkelijk vaag. De meeste creatieven die ik ken, publiceren al terwijl ze nog op school zitten. Aard van het beestje. Een creatief die zijn creativiteit niet kan kanaliseren, is dat niet iemand die teveel denkt maar niet durft? Zelfs amateurs weten de weg naar het lokale bejaardenhuis te vinden voor een expositie.

 

Waar ben je nou precies naar op zoek en waarvoor?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.