Wij zijn per 01/01/2008 gestart als VOF en zijn door relatief lage omzet in het begin aangemerkt als "ondernemer voor de BTW" In 2007 hebben al wel wat investeringen gedaan voor deze VOF.
Hoe verwerken we de kosten/ BTW in de administratie van 2008 ? ???
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
StarterRotterdam
StarterRotterdam
Wij zijn per 01/01/2008 gestart als VOF en zijn door relatief lage omzet in het begin aangemerkt als "ondernemer voor de BTW" In 2007 hebben al wel wat investeringen gedaan voor deze VOF.
Hoe verwerken we de kosten/ BTW in de administratie van 2008 ? ???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14496-opstartkosten-gemaakt-voor-oprichting/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag