• 0

Webshop bouwen, wie?

Hallo allemaal op dit forum.

 

Ik ben ondernemer sinds kort en ik wil een webshop hebben.

De website zelf heb ik in html gemaakt en de site zelf is af. Aangezien ik mijn producten via de site wil gaan verkopen, heb ik een webshop nodig.

 

Ik ben nu met een student programmeur aan de haal gegaan, maar hij levert niet wat ik van hem vraag. Dit "getouwtrek" met de nodige communicatie problemen duurt nu al 2 weken, zonder enig resultaat. Mijn deadline komt in zicht, want over een kleine 2 weken moet ik online om mij producten aan de klant te kunnen brengen.

Ondanks dat ik een totale specificatie van de webshop heb uitgetekend en geschreven (makkelijker kan het toch niet lijkt mij) blijft het een probleem voor hem. Ik wil nu de knoop vandaag doorhakken, want nu ik word weer lekker gemaakt met nu weer volgende week.

Dit schiet niet op!

 

Simpelweg heb ik iemand nodig die een webshop voor mij kan bouwen, die aan mijn site te kopplen is.

Het is een relatief simpele webshop. In het kort beschreven;

Uit het menu zijn er 4 catergorieen, waaruit de klant kan kiezen. Daarna komt hij in het gekozen menu en ziet alle producten die in dat menu zitten. Aanklikken, producten uit de gekozen catergorie komen dan in beeld en de klant kan vervolgens bestellen. Bestelformulier invullen en vervolgens verzenden naar mij en de klant. De betaling zal geschieden op contante basis al is IDEAL een extra wens, maar dat hangt ervan af hoe ingewikkeld dat is om in te bouwen. IDEAL heb ik nog niet aangevraagd That's all.

Zoals u leest is dit een redelijke straight forward webshop.

Het moet functioneel zijn en door mij te onderhouden. Dwz; als ik een prijs wil wijzigen/omschrijving of een catergorie wil aanmaken moet ik dit zelf kunnen wijzigen.

Als ik een inschatting mag maken is het voor een professioneel persoon een dag of 2 ,hooguit 3 programmeren en dan zal de webshop klaar zijn.

Zelf heb ik alleen een paar functionaliteiten die er persé in moeten zitten, maar dat ben ik bij meer webshops tegengekomen en zijn niet al te ingewikkeld lijkt mij. Te denken aan een correctie mogelijkheid met een herberekening in het bestelformulier en nog een paar kleine dingen.

Belangrijk is misschien om te vermelden dat het om een horecawebshop gaat. Dus maaltijden en broodjes etc etc.

 

Concreet; is er iemand die wel afspraken nakomt en een webshop in ASP kan bouwen, die te koppelen is aan mijn simpele html site?. Ik laat de site bij www.yourhosting.nl hosten.

En natuurlijk de prijs is zeer belangrijk voor mij, aangezien ik een klein budget heb.

 

Wil kan en wil mij op de rit helpen?

 

Graag alleen serieuze reacties en geen Bill Gates bedragen.

Alle reacties krijgen zsm. een antwoord.

 

Alvast bedankt!

 

Query

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0
Ondanks dat ik een totale specificatie van de webshop heb uitgetekend en geschreven (makkelijker kan het toch niet lijkt mij)

 

Integendeel, dat kan het juist erg moeilijk maken. Als je zelf specificaties schrijft dan moet er misschien vrij veel maaktwerksoftware worden ontwikkeld om eraan te voldoen.

 

Makkelijker is om een standaardpakket te selecteren en binnen de functionaliteit van de pakketsoftware te blijven.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 170 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.