• 0

Webshop bouwen, wie?

Hallo allemaal op dit forum.

 

Ik ben ondernemer sinds kort en ik wil een webshop hebben.

De website zelf heb ik in html gemaakt en de site zelf is af. Aangezien ik mijn producten via de site wil gaan verkopen, heb ik een webshop nodig.

 

Ik ben nu met een student programmeur aan de haal gegaan, maar hij levert niet wat ik van hem vraag. Dit "getouwtrek" met de nodige communicatie problemen duurt nu al 2 weken, zonder enig resultaat. Mijn deadline komt in zicht, want over een kleine 2 weken moet ik online om mij producten aan de klant te kunnen brengen.

Ondanks dat ik een totale specificatie van de webshop heb uitgetekend en geschreven (makkelijker kan het toch niet lijkt mij) blijft het een probleem voor hem. Ik wil nu de knoop vandaag doorhakken, want nu ik word weer lekker gemaakt met nu weer volgende week.

Dit schiet niet op!

 

Simpelweg heb ik iemand nodig die een webshop voor mij kan bouwen, die aan mijn site te kopplen is.

Het is een relatief simpele webshop. In het kort beschreven;

Uit het menu zijn er 4 catergorieen, waaruit de klant kan kiezen. Daarna komt hij in het gekozen menu en ziet alle producten die in dat menu zitten. Aanklikken, producten uit de gekozen catergorie komen dan in beeld en de klant kan vervolgens bestellen. Bestelformulier invullen en vervolgens verzenden naar mij en de klant. De betaling zal geschieden op contante basis al is IDEAL een extra wens, maar dat hangt ervan af hoe ingewikkeld dat is om in te bouwen. IDEAL heb ik nog niet aangevraagd That's all.

Zoals u leest is dit een redelijke straight forward webshop.

Het moet functioneel zijn en door mij te onderhouden. Dwz; als ik een prijs wil wijzigen/omschrijving of een catergorie wil aanmaken moet ik dit zelf kunnen wijzigen.

Als ik een inschatting mag maken is het voor een professioneel persoon een dag of 2 ,hooguit 3 programmeren en dan zal de webshop klaar zijn.