Ik maak een liq. budget over 4 kwartalen. Het door mij af te dragen BTW komt op mijn liq.budget. Echter, het eerste kwartaal ontvang ik wel BTW(van de klant) maar dat draag ik pas in het 2e kwartaal af. Ik neem dus aan dat het vak 'btw betaling' in het eerste kwartaal leeg blijft? (voor de btw zijn al btw-budgetten opgesteld van de 4 kwartalen)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
EdwinC
EdwinC
He higerlevellers,
Ik maak een liq. budget over 4 kwartalen. Het door mij af te dragen BTW komt op mijn liq.budget. Echter, het eerste kwartaal ontvang ik wel BTW(van de klant) maar dat draag ik pas in het 2e kwartaal af. Ik neem dus aan dat het vak 'btw betaling' in het eerste kwartaal leeg blijft? (voor de btw zijn al btw-budgetten opgesteld van de 4 kwartalen)
MvG
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15973-liquiditeitsbudget-btw-planning/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag