• 0

kans van slagen ?

Goede avond,

 

Ik zal me eerst even voorstellen omdat ik nieuw ben op dit forum.

Ik ben Bas en kwam via google op deze site terecht en moet te kennen geven "hij is fantastisch" echt super hoeveel informatie hier op te vinden is.

 

De situatie: ik ben al circa 9 jaar werzaam als account manager in de luchtverdeeltechniek en heb vorig jaar september de overstap gewaagd naar een buitenlandse firma om een product in loondienst te gaan verkopen in Nederland. Dit is afgelopen maanden super gegaan. van 0 euro naar 350k in 5 maanden.

 

Door een verkoop van de fabriek is mij een voorstel gedaan als agent door te gaan. financieel technisch ga ik daar enorm op vooruit en kan ik haast schuldloos van start en genereer direct inkomsten.

 

Ik factuur dus mijn geleverde diensten aan een belgische firma !.

 

1 klein probleem prive kan ik alle kosten en opstart zaken behappen echter mijn bureau (een auto) gaat niet lukken.

 

Lease is geen optie daar ik tot 3 jaar boekhouding moet overleggen en dit is tot op heden met een zeer financieel plan nog niet gelukt.

 

Ik wou een ondernemingsplan schrijven met een lening van de bank voor enkel een auto. De rest kan ik prive behappen.

 

Zitten hier mischien mensen die een juiste kans kunnen inschatten voor succes ?

 

Ik kan niet met een brik aankomen aangezien ik 55.000 km per jaar rij.

 

De omzet en winst na de belasting zijn zeer goed te noemen

 

ik hoor het graag

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 122 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.