• 0

Ondernemingsplan rijschoolhouder

Wie kan mij behulpzaam zijn met het maken van een ondernemingsplan voor de beroep van rijschoolhouder ? Weet iemand ook waar ik een voorbeeld kan vinden van een ondernemingsplan voor rijschoolhouder.

Waar ik informatie kan vinden over het beroep van rijschoolhouder, hoe ik het kan financieringen, welke subsidies er zijn voor een startende rijschoolhouder

 

Kortom iemand die (levens) ervaring met het schrijven van ondernemingsplan voor rijschoolhouder en iemand die me kan adviseren hoe ik alles kan gaan opzetten in de praktijk.

 

Je kunt me gaan mailen op hakanbakay@kabel.netvisit.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

 

Op de eerste plaats denk ik niet dat je hier een kant en klaar ondernemingsplan zult vinden specifiek voor jouw te beginnen bedrijf. Er staan tal van topic's waar je meer dan een berg info kunt vinden over het maken van een dergelijk plan. Je zal toch aan de hand van een voorbeeld je eigen invulling moeten geven!

 

Ik mag aannemen dat jij zelf wel een aantal manieren weet om aan info te komen voor het runnen van een rijschool! Ga gewoon langs bij een aantal rijscholen en zeg dat je een case voor school hebt ofzo over het runnen van een bedrijf, toevallig kreeg jij dde rijschool toegewezen.. ;)

 

Veder is ECHT alles te vinden op internet...je moet alleen goed zoeken!!

 

groetsels.

Bart

 

 

 

ice

Link naar reactie
  • 0

Een vriend van me is momenteel bezig om z'n eigen rijschool van de grond te trekken! Volgens hem valt het allemaal niet mee (maar ja, waar valt het tegenwoordig nog wel mee..) omdat het aantal rijscholen de laatste tijd erg is toegenomen!

 

Het aantal zelfstandigen is explosief toegenomen. Met name allochtone mensen beginnen een rijschool omdat je hier geen extreme opleiding voor nodig hebt en mensen van dezelfde afkomst zich vertrouwd voelen bij hun "eigen mensen''.

 

Het lijkt een beetje op de ontwikkeling die de nieuwe taxi wet teweeg heeft gebracht....

 

 

 

ice

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.