• 0

op zoek naar een mediaopleiding/cursus

Gast Verwijderd account

Hallo HL-ers,

 

Momenteel ben ik bezig met het in de markt zetten van een nieuw kindermagazine. Aangezien ik een heel andere achtergrond heb, zou ik graag een opleiding of cursus willen volgen om meer kennis op te doen over dit vakgebied. De enige opleiding die ik heb kunnen vinden is Media Informatie Communicatien aan de hoge school van A'dam. Ik kom uit het zuiden des lands dus is dit geen praktische overweging. Kent iemand andere opleidingen/cursussen of heeft iemand tips over hoe ik toch aan de genwenste kennis kan komen?

 

Ik had laatst deze vraag gesteld op een ander topic. Helaas heb ik daar geen reacties op ontvangen, vandaar dat ik er een nieuw topic van heb gemaakt.

 

Mvg,

 

Oumnaas

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Neem een part-time baan bij een uitgever ? ;) Zorg wel voor een niet-conflicterend concurrentiebeding!

 

Waarom zou je in een markt willen stappen waar je zelf niet zo veel vanaf weet?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Bedankt voor je reactie. Mijn reden om in deze markt te stappen is omdat ik een kans zag en die heb ik gepakt. Het is tot nu toe redelijk goed gelukt. Het resultaat is best goed geworden al zeg ik het zelf. Maar ik ben toch tegen dingen aangelopen die ik met een betere voorbereiding of theorie had kunnen voorzien. En ik heb ook de ambitie om te groeien en dan moet ik gewoon een bepaalde basiskennis hebben. En die basiskennis si ook belangrijk als ik met bepaalde partijen praat. Ik belde laatst iemand op om te vragen of we in zijn magazine mogen advertenren of dat er andere mogelijkheden waren. Hij was wel bereidt om er een redactioneel stuk aan te wijten. Na wat over en weer gemaild te hebben, bedoelde hij een advertorial. Ik wist niet eens wat een advertorial was. Maar nu, dankzij google wel....Maar aan dit soort dingen stoor ik mij echt mateloos. Als ik zo door ga wordt ik dalijk niet meer serieus genomen.

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Bedankt voor je reactie. Ik vind het wel een hele goede tip, maar zoals je zelf al aangaf, verkeer ik nog in een stadium ervoor. De media academie is volgens mij wel erg toegespitst op televisie.

 

Als iemand boekentips heeft is het ook goed. Als ik maar verder kom.

 

Mvg,

 

Oumnaas

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.