Het zou heel fijn zijn als iemand mij kan helpen met het volgende.
Op mijn website heb ik een aanmeldformulier waarin mensen 2 betaalmogelijkheden hebben, iDeal en 1-malige machtiging. Het probleem is dat als we op de verzendknop drukken, het totaalbedrag niet wordt mee genomen. Als we alleen het stukje testen met het totaalbedrag en dan op verzenden drukken, wordt het bedrag wel mee genomen, maar als de code geimplenteerd wordt in het formulier dan doet ie het niet. Zou iemand er naar kunnen kijken of mee denken waar het aan zou kunnen liggen. We hebben een deadline en alleen komen we er niet uit.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gast Verwijderd account
Gast Verwijderd account
Hallo allen,
Het zou heel fijn zijn als iemand mij kan helpen met het volgende.
Op mijn website heb ik een aanmeldformulier waarin mensen 2 betaalmogelijkheden hebben, iDeal en 1-malige machtiging. Het probleem is dat als we op de verzendknop drukken, het totaalbedrag niet wordt mee genomen. Als we alleen het stukje testen met het totaalbedrag en dan op verzenden drukken, wordt het bedrag wel mee genomen, maar als de code geimplenteerd wordt in het formulier dan doet ie het niet. Zou iemand er naar kunnen kijken of mee denken waar het aan zou kunnen liggen. We hebben een deadline en alleen komen we er niet uit.
Bij voorbaat dank,
Oumnaas
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16388-kan-iemand-naar-mijn-code-kijken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag