Geplaatst: 24 april 200322 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Ik ben gek op nieuw woordgebruik en kwam op lamballen .... ra, ra welk begrijpbare Nederlandse vertaling heeft dit ? Als iemand het goed heeft zal ik het direct zeggen. Indien niemand het goed heeft, bij voldoende wrong guess reacties geef ik het antwoord ;D Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 24 april 200322 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Ehm... veel drinken? :)
Geplaatst: 24 april 200322 j Persoon 1.4k berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Een echt lente gerecht... balletjes van Lamsvlees :P Lijkt me heeerlijk!! ;D Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Geplaatst: 24 april 200322 j christian 119 berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Volgens mij is het een variant op het bij iedereen bekende luieren. Ik had wel eens van lamzakken gehoord, dat is ongeveer hetzelfde volgens mij. Het klinkt in iedergeval vrij Limburgs. :) Christian
Geplaatst: 24 april 200322 j R.I.P. - Benm 7.7k berichten 8 Trofeeën 149 Reputatie Quote Het klinkt in iedergeval vrij Limburgs. Het woord of de activiteit? Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com
Geplaatst: 24 april 200322 j christian 119 berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Op 24-4-2003 om 15:15, Benm zei: Quote Het klinkt in iedergeval vrij Limburgs. Het woord of de activiteit? Ik bedoel het woord.
Geplaatst: 24 april 200322 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Auteur Warmmmmmmmm ... het woord I mean, maar miskien in Limburg ook? Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 24 april 200322 j christian 119 berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Even vissen naar andere woorden voor luieren hoor: - Relaxten - Lounchen - Lummelen - Ontspannen - Rusten - ..... hopelijk zit de juiste betekenis er tussen! Christian
Geplaatst: 24 april 200322 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Auteur Er is er maar 1 in jouw rijtje wat ietje pietje klein beetje in de warme buurt komt. En hiermee bedoel ik dus niet de laatste - ...... (alfhoewel dat er ook wel op lijkt). Alridy 2 beetje warm ! Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Geplaatst: 24 april 200322 j Persoon 1.4k berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie http://www.lambal.nl/ Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Geplaatst: 24 april 200322 j Mikky Vrolijk In Memoriam 11.3k berichten 8 Trofeeën 479 Reputatie Auteur Yeahhhhhhhhh .... dat is hem ... nu weet ik direct wie er wel/niet op gestemd heeft op Chapterone.biz. Iedereen even doen ! Voor alle duidelijkheid: Doelloos internetten, oftewel hersenloos surfen. Dit wordt lamballen genoemd. Een geestdodende ervaring die je met iedereen kan delen. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !
Mikky Vrolijk
In Memoriam
Ik ben gek op nieuw woordgebruik en kwam op lamballen .... ra, ra welk begrijpbare Nederlandse vertaling heeft dit ?
Als iemand het goed heeft zal ik het direct zeggen. Indien niemand het goed heeft, bij voldoende wrong guess reacties geef ik het antwoord ;D
Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !