• 0

Waarom is alles dubbel?

Nog even een vraag,

 

ik ben op dit moment mijn ondernemingsplan aan het verbeteren etc. Nu heb ik het plan van de site van IMK als houvast gebruikt. Ik heb nu het gevoel dat ik 20 keer het zelfde opschrijf. "Wat is de doelgroep" en dan een stukje verder weer iets over "Wat is de doelgroep" Waarom is dit? En mag ik het plan ook een eigen volgorde geven en wat vragen weglaten zodat niet 20 X het zelfde verteld wordt.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat plan geldt inderdaad alleen als leidraad, je kan het je eigen vorm en volgorde geven. Probeer het wel overzichtelijk te houden.

 

Grappig dat je het over de dubbeling hebt, ik kreeg gisteren eenzelfde vraag. Ik zal het dadelijk even doorlezen en kijken of ik een verklaring er voor kan geven.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ik heb het IMK plan even vluchtig doorgelezen en volgens mij wordt er twee keer om de doelgroep gevraagd.

 

Allereerst in de introductie (handig want zo kan men snel zien op welke doelgroep men inspeelt), en ten tweede bij de omschrijving van de P's. Daar is het wel belangrijk dat je iedere keer vanuit de doelgroep denkt. Ken de klanten van je klanten, ken je klanten, je doelgroep is de basis van je bedrijf.

 

Het is dus wel een punt waar je ontzettend goed over na moet denken, maar als je het gevoel hebt dat je alles dubbel schrijft, dan moet je het naar eigen wensen aanpassen.

 

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 296 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.