Even voorstellen: Jan Molenaar

Aanbevolen berichten

Beste HL-ers,

 

Ik wilde me even kort voorstellen als nieuw lid. Mijn naam is Jan Molenaar. 8)

 

Ben in juli 2007 een bedrijf begonnen in foto en video apparatuur genaamd Octa Foto.

Hier bent u op het juiste adres voor foto apparatuur zowel voor thuis als voor in de studio.

 

Mijn doel op dit forum net als velen vooral kennis en advies op te doen.

Vooral alle ditjes en datjes maakt het interessant om op dit forum rond te neuzen.

Mijn complimenten voor deze site. ;D

 

Met vriendelijke groet,

Jan Molenaar

 

Link naar reactie

Hallo Jan welkom :)

 

Even een vraagje, heb je er een rede voor dat je voor die spiegelreflexen alleen de body's verkoopt en geen kits (ik vind de kit lenzen ook niet terug onder objectieven)? Verder misschien een beetje raar dat je wel SD camera's verkoopt maar geen SD kaarten en ik van een aantal SLR's die je verkoopt ook geen accu's terugvind.

 

Verder verkoop je echter leuke spullen en ik zal nog eens wat rondkijken (ben op zoek naar een telelens +/-55-150mm) ;D

 

Succes en groeten,

 

hwjd

 

[edit]

Misschien nog een handig idee om ergens bij het einde van het bestel proces nog snel even een lensdoekje aan te bieden, hier kun je dan volgens mij best €10 voor vragen omdat mensen dan niet meer gaan vergelijken of die prijs niet veel te hoog is en mensen hebben natuurlijk zoiets van: "Oja dat ik daar niet aan gedacht heb tuurlijk moet ik een lensdoekje hebben" en zo verdien je nog een leuk extra'tje (je koopt op iedere hoek van de straat voor €5 een prima lensdoekje in een luxe etui maar daar denk je midden in het bestel proces niet aan).

Ook zou ik nog van die sticker achtige dingen verkopen die je op je beeldscherm plakt om deze te beschermen tegen vette vingers enzo.

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 50 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.