• 0

Startende Ondernemers & leasen !

hallo allemaal,

 

Als pasgeboren zelfstandige ondernemer wil ik een aantal zaken voor mijn bedrijf leasen. (zodat ik de middelen overhou om andere dingen mee te doen)

 

Mijn ervaring op dit moment is dat het leasen van een aantal auto's niet zo'n probleem was naar zaken als telefooncentrale, fax apparatuur, meubilair zoals bureau's stoelen vergadertafels enz is als startend ondernemer erg lastig. :-\

 

Dus, wie kan me helpen aan een bedrijven waar ik een telefooncentrale en wat meubilair kan leasen? ::)

 

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!! ;)

 

 

-<<<>>>-

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

We hebben problemen met

- KPN (zoals altijd)

- Interieurlease

- DELL

- Ahrend

- HP

 

het probleem is dat men een jaaroverzicht van het bedrijf wil hebben en dat kan niet aangezien we nog maar......eh.....3 dagen bestaan ;D Geld is er voldoende maar dat doet er blijkbaar niet toe.

 

 

Groeten,

 

 

 

-<<<>>>-

Link naar reactie
  • 0

Wil je het per se nagelnieuw allemaal? Anders kun je wellicht voor een deel van die zaken beter eens op zoek gaan op de 2e-hands markt, ik meen dat er hier en daar wel wat te koop is aan meubilair etc.

 

Iets tegen lage kosten aanschaffen is volgens mij vaak aantrekkelijker dan het leasen. Het kost je in eerste instantie wel liquide middelen natuurlijk, maar daar staat tegenover dat je geen (landurige) betalingsverplichtingen aangaat. Bovendien is een inventaris ook een asset voor je bedrijf... dat kan het misschien gemakkelijker maken extra geld los te krijgen als je dat in de toekomst nodig hebt.

 

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Alvast bedankt voor jullie hulp. We hebben al verschillende voorstellen gedaan. vooruitbetalen, bankgarantie(hoewel dat ook niet handig is omdat het beslag legt op de liquiditeiten, maar het mocht niet baten. men wil gewoon geen zaken doen met starters.

 

Uiteraard hebben we gekeken naar de mogelijkheden van 2e hands spullen maar als je ziet wat een beetje knap spul toch nog moet kosten..... :-\

 

Groeten,

-<<<>>>-

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 168 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.