Vraagje. ???

Als startende ZZP´er krijg ik van de belastingdienst een keurig formulier of ik iedere 3 maanden aangifte BTW wil doen.

Kan ik de betaalde BTW over aankopen, kantoor inrichting e.d. verrekenen met de te betalen BTW.

Zo ja moet dat dan een maal per jaar of stap voor stap per 3 maanden.

De electronische aangifte geeft hierover geen uitsluitsel en ook niet in de belasting gids die je als starter ontvangt.

 

Dank voor jullie antwoord(en)

 

Valentijn

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18797-betaalde-btw-verrekenen/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Het antwoord is wel degelijk in het handboek te vinden en ook bij de toelichtingen bij de aangifte....

 

De door jou betaalde btw neem je mee in je kwartaal-aangifte en zo verken je de btw per maand

 

 

suc6!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    8 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.