Ik weet het er is erg veel over geschreven maar ik heb toch een vraag over afmeldknop waarvan ik heb begrepen dat deze verplicht is....
Indien ik morgen een potentiële klant een e-mail stuur, vanuit mijn persoon, specifiek gericht op zijn / haar onderneming en natuurlijk wel met de bedoeling interesse te kweken over mijn dienst..
Ben ik in dergelijk geval dan ook verplicht om een afmeldknop oid in mijn mail te zetten of volstaat het feit dat deze gewoon kan worden beantwoord ook?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
ironny
Beste mensen,
Ik weet het er is erg veel over geschreven maar ik heb toch een vraag over afmeldknop waarvan ik heb begrepen dat deze verplicht is....
Indien ik morgen een potentiële klant een e-mail stuur, vanuit mijn persoon, specifiek gericht op zijn / haar onderneming en natuurlijk wel met de bedoeling interesse te kweken over mijn dienst..
Ben ik in dergelijk geval dan ook verplicht om een afmeldknop oid in mijn mail te zetten of volstaat het feit dat deze gewoon kan worden beantwoord ook?
Groet,
Ronny
www.bofatelefoondienst.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19233-e-mail-aan-prospect-b2b-moet-er-een-afmeldknop-in/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag