Jump to content

ironny

Legend
  • Content Count

    915
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

161

Personal info

  • How did you find us:
    zoekmachine
  • Address
    flight forum 810, eindhoven, Noord Brabant, 5657 DV, Netherlands
  • Country
    Nederland
  • First name
    Ronny
  • Last name
    van den Bosch
  • Company or organization name
    BoFa Telefoondienst
  • Website address
  • Skype

Register

  • You are:
    ondernemer
  • What age group do you belong to?
    46-50
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    voornamelijk manager

Company info

  1. Henk Jan, volgens mij heb je mijn vraag niet goed begrepen... Ik zoek niet naar een manier om iemand zo goedkoop mogelijk in te zetten !! ( of bijna gratis, als ik nu stagieres zou overwegen, )wat ik een heel raar alternatief vindt ten opzichte van een arbeidskracht maar dat terzijde) ) Ik stel gewoon een aantal vragen om uit te kunnen zoeken hoe ik een inzetbaarheid van studenten rendabel kan laten zijn. Bedankt voor de verdere antwoorden. Ik heb inmiddels iemand aangenomen.
  2. Beste professionals, Wellicht weet iemand van jullie antwoord op de volgende vragen: Als ik studenten wil aannamen voor Zaterdagen, mag ik dan gewoon een 0 uren contract aanbieden en dat men gewoon betaald krijgt wanneer men heeft gewerkt? Als ik studenten wil aannemen om bijvoorbeeld s nachts en zondagen beschikbaar te zijn voor inkomende telefoon, wat is dan het minimale wat ik moet betalen voor deze bereikbaarheids dienst ? Of kan ik per gesprek betalen? Maw zijn er contractueel voor studenten wat meer mogelijkheden zonder direct aan een vast uurloon vast te zitten of aantal uren per week. hoor graag van jullie
  3. ironny

    ironny

  4. Grootste nadeel als ondernemer heb ik onlangs gemerkt toen ik een ander huis kocht. Loonstrookjes inkloppen gaat bij een bank toch een stuk gemakkelijker dan jaarcijfers beoordelen en blijkbaar hebben daar dan nog de diverse adviseurs een andere mening over.... Nadelen zijn ook dat er zoals eerder genoemd niet voldoende vangnetten zijn voor als het misgaat.. Er zijn er vast wel een paar meer maar geen van alle nadelen doen mij nog eens verlangen om weer terug in loondienst te gaan ;)
  5. Dank je wel, ik had inderdaad ook nog even naar hun site kunnen gaan, ben alleen maar bezig geweest met mijn mailbox uitspitten :( Had even verder moeten kijken..
  6. Beste mensen, Ik heb een jaar geleden met Privacy zeker een overeenkomst afgesloten dat zij me zouden helpen met het opstellen van de verwerkingsovereenkomsten. Zij hebben dit destijds gedaan en toen alles voor elkaar was ontving ik een zgn certificaat waarmee ik kon aantonen dat ik "AVG Proof" ben.. Alles mooi en wel, tot ik vorige week een factuur ontving voor het 2e jaar.. Dat verbaasde me want ik was in de veronderstelling dat ik maar 1 jaar aan het abonnement vastzat omdat het certificaat ook maar 1 jaar geldig is.. ( na betaling 2e factuur is het weer een jaar geldig) Op mijn vraag hoe dat kon, verwezen ze naar de AV waarin in staat dat je een 2-jarig contract afsluit. Helaas kan ik (door verhuizing) even niet het getekende contract terugvinden en heb hen gevraagd mij dat toe te sturen of tenminste een document waarin ik akkoord ben gegaan op de AV of waarin staat dat er verwezen wordt naar de AV. Hier kreeg ik het volgende op terug: Goedemiddag Ronny, Bij Privacy Zeker kunnen abonnementen alleen afgesloten worden na het accepteren van de algemene voorwaarden. In de algemene voorwaarden is opgenomen dat een abonnement minimaal een duur heeft van twee jaren. Aangezien wij een eerste betaling van je hebben ontvangen en je dus klant bent geworden bij Privacy Zeker, ben je ook akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden. Dit houdt dus in dat je het komende jaar nog gewoon gebruik kunt maken van je Privacy Zeker Dashboard en onze helpdesk, die bij je abonnement inbegrepen zijn. Wij vragen je dan ook nogmaals om de betaling te voldoen binnen de gestelde termijn. Mocht betaling echter uitblijven, dragen wij de vordering over aan DAS Incasso. Nu zou het best kunnen dat ik hier destijds een kruisje voor heb gezet hoor, maar moeten zij dat niet ergens kunnen aantonen? Als het zo is, is het zo maar ik vind het wat vreemd dat ze mij geen bewijs sturen van het contract met hierin de AV of een verwijzing hiernaar, maar enkel komen met de tekst dat ik daarmee akkoord zou zijn gegaan. Wat moet/kan ik hiermee? Hoor graag jullie reactie Ronny
  7. Wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte aan alle nabestaanden. RIP Peter.
  8. Ik was al weer vergeten dat ik dat ooit heb gepost in HL.. :-[ Alsof ik de schuur open maak en achterin weer die oude zundapp zie staan.. Heerlijk. Is gewoon voor elke (beginnend) ondernemer een prima tool en was voor mij de basis van de huidige software waar ik mee werk... Heb er heel wat uren in geknutseld en heel veel andere zaken aan toegevoegd en werkte prima. Tot het moment dat de sheet zo n 10 minuten nodig had om te openen...toen was het tijd voor wat nieuws.. Ik sta nog steeds achter dit bestand en het doet mij geen centje pijn ;)
  9. In principe kun je voortborduren op wat je al deed voor je 12 klanten op je eigen kamer? Mijn eerste gedachte is eigenlijk, als dat goed ging, waarom dan een kantoor huren? Hoe belangrijk is die eigen ruimte om daar direct kosten voor te maken? In jouw geval is het eerst belangrijk om aan klanten te komen. Nu staan de belastingaangiftes voor de deur dus ik zou direct beginnen om daar vast een goede actie voor op te zetten vast zoveel mogelijk binnen te halen? Gewoon even plaatselijk, folder in de bus steken, advertentie in plaatselijke klant etc etc. Mensen die nu vast komen zijn er volgend jaar weer als het goed is… Vervolgens gewoon even ahv een ondernemersplan je missie en strategie bepalen en op het door jou mogelijke tempo proberen klanten te maken. Professionalisering van bijv software ed kan later ook, zodra je uit je jasje groeit en dit ook absoluut noodzaak is. Mbt bedrijfsnaam, “finansman” klinkt voor mij wat te glad… Ik zou in jouw geval dan eerder kiezen voor administratiekantoor voor-achternaam of woonplaats, straatnaam etc. Iets formeler..
  10. Voldoende, maar niet met die bedrijven.. Wat is precies je vraag?
  11. Dank je voor jullie reacties. Niet elke aanvraag leidt tot een opdracht en ik heb zeker de gemiste kansen gecontacteerd met de vraag waarom men niet voor mij koos. Ik probeer hier altijd wat mee te doen. Echter nooit heeft iemand gemeld dat de offerte onduidelijk was, maar ook niet dat deze er prima uit zag. Dus, als je voorstel goed is, prijzen zijn goed, aanbieding is goed, Hoe maak je dit commercieel aantrekkelijk dat men sneller accepteert? Dat is een beetje mijn vraag... Destijds heb ik gepoogd deze middels het AIDA model op te bouwen, maar of dat goed is gedaan.. Misschien moeten er mee foto's in, of minder tekst.. Ik heb eens een voorstel ontvangen van 19 pagina's voor een simpele opdracht. Hele teksten over het bedrijf, missie, waar ze voor staan , grafieken etc etc. Vond ik indertijd sterk overdreven maar toch, misschien hoort t wel zo? Hoe ziet dus de ideale offerte eruit? Intussen kijkt Highio al eens naar mijn huidige offerte maar alle ideeën en/of ervaringen zijn natuurlijk welkom.
  12. Beste mensen, Ik hanteer al jaren een offertesjabloon die ik telkens inzet wanneer een prospect informatie wil. Nu wordt “uiteraard” de ene wel en de andere niet geaccepteerd. Bij de afwijzing vraag ik me dan af, was de offerte wel duidelijk genoeg of aantrekkelijk genoeg? Misschien was het aanbod niet goed, maar dit kan natuurlijk ook komen dat het aanbod niet goed genoeg naar voren is gekomen? Hoe weet ik nu of mijn offerte de juiste is? Waar moet een goede en aantrekkelijke offerte aan voldoen? Wat zijn de do’s en don’ts Of is het vaak ook gewoon een kwestie van smaak? Hoe zien jullie dat?
  13. Mooie manier om het nieuwe jaar in te luiden, met een baby! geniet er van! Ik was er graag eens bijgeweest, maar sta dan hopelijk ergens op te piste....hl borrels en ik lijken nog geen goede combinatie.... :( Volgende x nieuwe poging..
  14. Dank voor de reacties. K ga toch eens naar dr3data kijken en eens mee proefdraaien.
  15. Hi mensen, wie heeft ervaring met bedrijven die goede adressenlijsten kunnen leveren? KVK is goedkoop maar heeft veel gedateerde gegevens. Liever wil ik dan iets meer betalen voor een goede kwaliteit. Heb nu wel een offerte liggen maar dan betaal ik bijna 1 euro per adres... Dat is dan weer wel aan de prijs maar wellicht is dat de norm? Kan iemand mij hierin een partij adviseren? Ik hoor het graag Ronny

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept