HL offline meeting 26 november 2010

Aanbevolen berichten

Hi Mickey

 

I trust you :) maar mijn agenda begint al behoorlijk vol te geraken voor dit laatste kwartaal en ik zou er toch graag bij zijn.

 

Al enig idee ?

Ronny

 

Mss een idee deze topic maar te blijven kicken tot we een date hebben ;D

 

Aanvulling Mikky:

Heel ongebruikelijk dat ik in topics van anderen een bericht toevoeg. Maar ik doe dit voor de nieuwkomers hier die dan misschien in verwarring komen als ze direct dit bericht lezen.

De off line meeting is: 26 november a.s.

Groetjes,

Mikky

 

Ohhhh... trouwens Ironny... ;D in return.

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Na een goede maand afwezigheid van HL ben ik in ieder geval blij geen meeting gemist te hebben :)

 

Mikky, zowel mijn als Norbert's aanbod staat nog steeds open als je hulp nodig zou hebben.

 

 

[ edit: omdat datum nu eindelijk bekend is ;) ]

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

@Arno en Norbert : regelen locaties, deelnemers uitnodigingen en bevestigen en na afloop factureren aan LE&I (voorheen EZ) is geen probleem. Doe ik graag!.

 

Als we aan deze meeting een ondernemersthema willen hangen, dan heb ik wel hulp nodig. Want waar denken we dan aan? En hoe gaan we dat inhoudeijk vullen?

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Hierbij een aantal ideeën voor een thema:

 

Netwerken: wellicht iets in de sfeer van speeddaten...

 

Meer verkopen: laat bijvoorbeeld Egbert Hennen spreken over het vak verkopen.

 

Ik denk dat dit 2 onderwerpen zijn waar veel over gesproken wordt en mensen nooit genoeg van kunnen leren. Eventueel werken met een entree bedrag.

 

Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen

Link naar reactie

Worden we met z'n allen niet een beetje moe van dat netwerken en workshops over netwerken. Op elke beurs, bijeenkomst of prijsuitreiking wordt je doodgegooid met allerlei tips van bekende en minder bekende internationale en nationale geslaagde ondernemers die je wel eens haarfijn willen uitleggen hoe goed zij het wel niet gedaan hebben en welke sociale netwerksites ze wel niet gebruiken.

 

Als het goed gaat is netwerken iets dat vanzelf gebeurt met zoveel ondernemers bij elkaar. Laten we alstjeblieft iets nemen dat wat orgineler en vooral leuker is.

Bijvoorbeeld hetgene dat al eerder genoemd is, de feestdagen.

 

En als er dan perse een workshop bij moet, doe dan iets als marketing of verkoop technieken. Want met alle netwerktools die we hebben kun je niets als je deze niet beheerst.

 

 

entreegeld is trouwens in MIkkie haar visie echt uit ten boze, dus ik verwacht dat ze dat wel in ere zal houden. (Persoonlijk zou ik nooit geld uitgeven voor een workshop netwerken, ze worden overal gratis aangeboden)

 

 

@ Paul: dit is geen persoonlijke aanval hoor.

Link naar reactie

Ben bij 2 bijeenkomsten geweest. In Rotterdam was geen spreker en in scheveningen was wel een caberetier maar die moesten we even op gang helpen geloof ik ;)

26 nov ben ik er niet, 3 dec zou ik wel kunnen.

Ben wel blij dat de locatie nu centraal is. Rotterdam is 141 km rijden en Amersfoort gelukkig maar 136 km.

Scheelt toch mooi een overnachting ;D

Maar even goed, als ik kan ben ik er bij. Een leuke locatie, een biertje en wat gezelligheid is voor mij prima.

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Voor mij hoeft er niet zo nodig een thema aan vast te hangen of een spreker te komen. Des te minder tijd heb je om met je collega's te praten die je nu eindelijk eens IRL ontmoet.

 

Moet het er dan toch van komen om iets extra's te doen, dan laat mij onderhand die verbrandingsmotor maar eens zien.... :P

Link naar reactie

Voor mij hoeft er niet zo nodig een thema aan vast te hangen of een spreker te komen. Des te minder tijd heb je om met je collega's te praten die je nu eindelijk eens IRL ontmoet.

 

Moet het er dan toch van komen om iets extra's te doen, dan laat mij onderhand die verbrandingsmotor maar eens zien.... :P

 

LOL.... nog meer scheren.... ;)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Netwerken: wellicht iets in de sfeer van speeddaten...

 

Dat vind ik nog zo'n slecht idee niet. Hoe vaak hebben we na de vorige HL-borrels niet gehoord dat men helemaal geen tijd had om iedereen te ontmoeten en vindt men het jammer dat ze na afloop niet weten bij welke naam welk gezicht hoort.

Ehm... enige wat ik met speeddaten heb, is dat cd'tje in je mond... omdat tigx (afhankelijk aantal aanwezigen) in 3 minuten je steeds hetzelfde moet vertellen/

Maar misschien vinden we daar nog iets ludieks op?

 

 

Meer verkopen: laat bijvoorbeeld Egbert Hennen spreken over het vak verkopen.

 

En als er dan perse een workshop bij moet, doe dan iets als marketing of verkoop technieken. Want met alle netwerktools die we hebben kun je niets als je deze niet beheerst.

 

Klinkt qua onderwerp als hetzelfde ! Wellicht geen spreker, maar andere invulling?

Bijv. een aantal marketingcoaches waaraan je je moeilijkheidsgraad op dit vlak kunt ventileren en dat hij/zij dat dan toelichten met tips en trends?

 

 

entreegeld is trouwens in MIkkiey haar visie echt uit ten boze

 

Dat klopt !!!!

 

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.