HL offline meeting 26 november 2010

Aanbevolen berichten

Dus een taxi regelen van daaruit naar de boot, en van de boot uit richting Norbert ! Met dank aan zijn open uitnodiging natuurlijk

 

In overleg met mijn vrouw en kinderen en de wederzijdse buren die op het tijdstip dat wij de boot en Amersfoortse kroegen uitrollen al lang en breed op 1 oor liggen, pas ik de open uitnodiging iets aan.

 

In plaats van bij mij thuis vindt de nazit - bij voldoende animo (1 of meer) plaats op mijn kantoor, dat bovendien met een beetje fantasie en stevig doorstappen ook nog op acceptabele loopafstand van het hotel ligt. (2 km, in ieder geval aanzienlijk dichterbij dan mijn huis ;)). Bovendien is het lekker makkelijk uitleggen: volg de grote weg totdat je links een bordje Campanille hotel ziet staan.

 

Drank en versnaperingen zijn aanwezig en bovendien hebben mensen daar - in tegenstelling tot bij mij thuis - de mogelijkheid tot het nuttigen van tabaksartikelen.

 

Hiermee spaar ik zowel de kool als de geit: de zwemdiploma-aspiraties van mijn 5-jarige dochter komen niet in gevaar en zoonlief kan zijn plicht als keeper van VVZA E5 ook vervullen. Alleen arme papa die bij één van beide op de vroege zaterdagochtend geplande activiteiten aanwezig moet zijn :'(. Misschien gewoon maar eens een nachtje overslaan ;D

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Dus een taxi regelen van daaruit naar de boot, en van de boot uit richting Norbert ! Met dank aan zijn open uitnodiging natuurlijk

 

In overleg met mijn vrouw en kinderen en de wederzijdse buren die op het tijdstip dat wij de boot en Amersfoortse kroegen uitrollen al lang en breed op 1 oor liggen, pas ik de open uitnodiging iets aan.

 

In plaats van bij mij thuis vindt de nazit - bij voldoende animo (1 of meer) plaats op mijn kantoor, dat bovendien met een beetje fantasie en stevig doorstappen ook nog op acceptabele loopafstand van het hotel ligt. (2 km, in ieder geval aanzienlijk dichterbij dan mijn huis ;)). Bovendien is het lekker makkelijk uitleggen: volg de grote weg totdat je links een bordje Campanille hotel ziet staan.

 

Drank en versnaperingen zijn aanwezig en bovendien hebben mensen daar - in tegenstelling tot bij mij thuis - de mogelijkheid tot het nuttigen van tabaksartikelen.

 

Hiermee spaar ik zowel de kool als de geit: de zwemdiploma-aspiraties van mijn 5-jarige dochter komen niet in gevaar en zoonlief kan zijn plicht als keeper van VVZA E5 ook vervullen. Alleen arme papa die bij één van beide op de vroege zaterdagochtend geplande activiteiten aanwezig moet zijn :'(. Misschien gewoon maar eens een nachtje overslaan ;D

Check! 2 kilometer is uitstekend op een (OV-)fiets te doen! (check: www.ov-fiets.nl)

 

Johannes

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zijn er uitnodigingen voor een after party ? Geen feest als Mik niet is geweest !!!

Sorry Jasper (bob)... je gaat dan voorlopig niet naar huis. Optioneel voor jou is nog, dat als alle Thaipanners slapen we in Marcel's suite kunnen crashen ;D

 

Trouwens... Wel apart om te lezen dat er na het vele gemiep over centraal NL er deze keer meer happy campers zijn dan een off line meeting in niet centraal Nederland. Super positief. Want... Joepie... Dan kunnen we volgende keer weer naar Scheveningen e.o. en hoef ik geen tourist in eigen land te zijn !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Zijn er uitnodigingen voor een after party ? Geen feest als Mik niet is geweest !!!

Sorry Jasper (bob)... je gaat dan voorlopig niet naar huis. Optioneel voor jou is nog, dat als alle Thaipanners slapen we in Marcel's suite kunnen crashen ;D

 

 

We ??? Sorry Mik, maar ik heb een TWEE persoonsbed, en geen 3 ! (hoewel ik daar in vroeger jaren ook anders over dacht, maar dan wel in de goede xx/yy volgorde, zeg maar....dus sorry Jasper ;D)

 

Ik zal voor de zekerheid bij aankomst een 2e sleutel vragen, Mik..... ;D

 

Link naar reactie

Ik rol van de HL-meeting via het hotel naar het volgende feestje. Moeder wordt 90!!!

Gefeliciteerd man. Waarom neem je dhr Huuksloot niet mee naar dat feestje? ;)

 

Dat zou best kunnen.... ;) Ik moet om 12 uur al weer in een andere gelegenheid zijn voor een brunch. Dat wordt een beetje lastig via Zeeuws Vlaanderen.... ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 90 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.