HL offline meeting 26 november 2010

Aanbevolen berichten

Ik meld mij toch nog af, reden hiervoor is vooral dat ik al een paar maanden in voorbereiding ben op een totaal nieuwe massage in Nederland, en de laatste week in een stroomversnelling ben beland.

 

Voor mensen die wél heen gaan: veel plezier!

 

Kan EZ jou niet inhuren (ben er wel aan toe ;))

 

Alles kan ;) Maar ik ben met regelmaat in Utrecht bij Seats2Meet (elke 3e donderdag v/d maand) waar ik ook stoelmassages geef, dus het is mogelijk als je wat verder van Groningen woont, daar langs te komen qua afstand ;)

Link naar reactie

Nogmaals, persoonlijk hoop ik niet op een spreekbeurt van deze of gene, maar ik stoei al een tijdje met de gedachte om een HL prijs uit te geven op deze avond, just for fun !

 

1. De meest insiprerende, waardevolle of tot-nadenken-zettende draad van het afgelopen jaar....

 

2. De opvallendste, meest besproken, vergruisde of opgehemelde poster van afgelopen jaar of jaren ....

 

3. De ontvanger van de meest rare kneus van dit jaar.....

 

4. De meest gewaarde poster.

 

5. En wie weet nog een andere nominatie.

 

Niet meer dan 3 of 4, het is een geintje natuurlijk !

 

Natuurlijk heb ik zelf nominaties, maar voor ik deze ga noemen, wil ik wel weten of dit een leuk idee is. Ik wil dit best mee uitwerken, en we zullen er dan een poll van moeten maken.

 

Aan de mods om dit dan eventueel af te splitsen en de poll op te zetten ?

 

Bij geen reactie verdwijnt het idee natuurlijk per direct in de krochten van HL ;)

Link naar reactie

Nogmaals, persoonlijk hoop ik niet op een spreekbeurt van deze of gene, maar ik stoei al een tijdje met de gedachte om een HL prijs uit te geven op deze avond, just for fun !

 

2. De opvallendste, meest besproken, vergruisde of opgehemelde poster van afgelopen jaar of jaren ....

 

 

Heeft zich niet aangemeld!!

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik vind dit een enorm leuk idee.

Ik stel voor om 3 nominaties te waarderen. Dit omdat 5 niet is ingevuld en omdat 2 heel dicht in de buurt komt van 4.

En hoe gaan we dit vorm geven? Komen we zelf met nominees waarop andere mogen stemmen binnen de poll? Dan dienen we een klein clubje te hebben die deze nominees boven water haalt.

 

Uitgaande van het voorstel van Marcel:

1. De meest insiprerende, waardevolle of tot-nadenken-zettende draad van het afgelopen jaar....

 

2. De opvallendste, meest besproken, vergruisde of opgehemelde poster van afgelopen jaar of jaren ....

 

3. De ontvanger van de meest rare kneus van dit jaar.....

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Leuk !

 

Laat ieder zelf een draad, een poster en de tekst van de kneus neerzetten. Er zullen vast een hoop mensen met dezelfde draad en poster op komen draven. De leukste kneuzen zullen vanzelf een lange rij vormen.

 

En als kapitein van het schip maak jij aan het eind van de rit een keuze uit de 3. ;D

 

Sluitingsdatum donderdag 25 November 20.00 uur ?

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Laat ieder zelf een draad, een poster en de tekst van de kneus neerzetten. Er zullen vast een hoop mensen met dezelfde draad en poster op komen draven. De leukste kneuzen zullen vanzelf een lange rij vormen.

 

Dan zetten we daar een topic voor open. Afhankelijk van het anino kunnen we dan bekijken of dit idee ook écht vorm gaat krijgen.

 

En als kapitein van het schip maak jij aan het eind van de rit een keuze uit de 3. ;D

 

Het ik op zich geen moeite mee. En wie weet... Komt er één naam uit die in alle 3 de categoriën voorkomt ;)

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik vind dit een enorm leuk idee.

Los van het feit of dit een leuk idee is, vind ik dit meer een online exercitie en niet iets voor de offline meeting. Want als hier alleen HL leden voor in aanmerking komen die op de 26e aanwezig zijn, dan wordt de keuze dus beperkt tot hun inzendingen en daarmee doe je een heleboel andere posters tekort. En als iedereen verkiesbaar is, dan loop je kans dat er op de 26e niets uit te reiken valt ...

Link naar reactie

1. De meest insiprerende, waardevolle of tot-nadenken-zettende draad van het afgelopen jaar....

2. De opvallendste, meest besproken, vergruisde of opgehemelde poster van afgelopen jaar of jaren ....

3. De ontvanger van de meest rare kneus van dit jaar.....

Mijn nominaties:

1. de HL 2010-award: het Huuksloot motor-topic

2. de eerste HL-oeuvre-award: Kees de Kruiff

 

Nummer 3 heb ik minder mee.

Link naar reactie

Is er al iets besloten omtrent het al dan niet speeddaten ( of een alternatief daarvoor)?

 

Er is hier nogal wat kritiek op geuit, met name door degenen die al wat meer HL meetings hebben meegemaakt. Maar met name voor nieuwkomers is het een goede manier om het ijs te breken.

 

Ikzelf twijfel nog een beetje. Ik zou wel willen komen, maar ken nog niemand persoonlijk, en wil niet ergens in een hoekje staan terwijl de oudgedienden samenklitten.

 

Dus: graag hoor ik of er nog iets gedaan wordt op dit gebied.

 

Link naar reactie

Huh.... klitten op ijs? ;)

 

Als ondernemer ga je netwerken met medeondernemers, die je "toevallig" tegen komt, of je schiet een bar vol potentiële klanten in..... Belemmeringen loslaten dus en gewoon gaan babbelen. Je merkt vanzelf wie wie is en wie je wel of niet aanstaat.

 

Geen plichtplegingen en/of klitters s.v.p.

Groet. P.J.

Link naar reactie

Ik weet het, ik weet het... kom uit die comfort zone en netwerken maar.

 

Toch is er voor nieuwelingen (ik neem aan dat ik niet de enige ben) een drempel. En als die op één of andere manier vooraf al een beetje geslecht kan worden, kan het aantal aanmeldingen zomaar fiks toenemen...

 

Link naar reactie

Ik weet wel van de vorige meetings dat er toch heel wat personen waren die ik graag had willen spreken, maar uiteindelijk niet gesproken heb. En waren er een aantal personen die mij wilden spreken en evenzo zonder resultaat huiswaarts keerden.

 

Oplossing: Roep even met wie je absoluut wilt kennismaken de 26-ste (admins: apart draadje?) en dan gaat het vast wel goed komen.

 

Mijn voorzet:

Paul Oudshoorn heeft nu al 2x achter het net gevist, dus voor Paul wil ik graag even tijd vrijmaken (als hij komt).

Met Frans Sijtsma heb ik al wat langer contact, maar we hebben elkaar nog nooit offline gesproken. Dus Frans, biertje?

Verder wil ik Danny Jansen nog wel even de hand schudden, wel fijn om het gezicht achter de naam te kennen.

 

Leuk om iedereen die ik al wel ken ook weer eens te zien/spreken.

Link naar reactie

Toch is er voor nieuwelingen (ik neem aan dat ik niet de enige ben) een drempel. En als die op één of andere manier vooraf al een beetje geslecht kan worden, kan het aantal aanmeldingen zomaar fiks toenemen...

Oplossing 1: je meldt je aan in het carpool-topic om samen met 2/3 man er naar toe te rijden. Dan kun je tijdens dat uurtje in de auto al met die mensen praten en kom je vervolgens "samen" binnen. (ik heb de laatste keer naar Rotterdam gecarpoold met Ironny (die kende ik al) en Qudo en Odeon (die ik beide nog niet kende).

 

Oplossing 2: je komt op de HL-bijeenkomst naar mij toe en fluistert in mijn oren wie je wil spreken ... ik stel je vervolgens aan die persoon voor.

 

Het enige wat je hoeft te doen ... is komen ... de rest kunnen we oplossen, daar zijn we ondernemers voor.

 

Tot de 26e ;)

 

Ard

Link naar reactie

In mijn ervaring (heb volgens mij de meeste meetings gehad) is een onwennig persoon al snel een magneet voor anderen. Realiseer me nu dat ik erg leuke gesprekken heb gehad met leden die ik daarna nooit meer op het forum heb gezien. Dus gewoon komen en als je even niet in gesprek bent is het reuze leuk om te kijken net als je dat op een zomers terras doet.

 

Het is ook leuk om de gastenlijst even door te nemen en wat websites bekijken of de laatste 10 berichten. Dan zijn het geen vreemden meer maar bekenden.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.