Hoi Marlies,
De webshop kan er wel mee door voor nu, maar het ziet er best verouderd uit dus dat zal ik met rust laten.
Je bent wel erg gericht op een bepaalde doelgroep; eigenaren van maar twee soorten rashonden. Ik denk dat je de website vooral persoonlijk(er) moet maken, zie die doelgroep als een kleine club. Je geeft aan bij 'Over ons' dat je het over 'wij' hebt maar ik denk juist dat iedereen jou moet kennen als Marlies van Ibizabully. En elke blog, social media post of ander persoonlijk verhaal dat je post zal eindigen met jouw persoonlijke touch. Dan blijf je consistent en leert de doelgroep jou kennen.
Je website lijkt meer op een Blog/Informatie pagina, je bent een webshop dus ik zal de buttons 'collectie' en 'winkel' ook het meest links van het menu zetten en als mensen verder interesse hebben over jou verhaal kunnen ze de informatie bekijken.
Ik raak verward door die VIP service, die zal ik meer uitbreiden in concrete ideeën(bv die foto in de HallOfFame met die bank, erbij zetten) en niet gelijk vermelden dat er een 50% aanbetaling is, dat schrikt mensen af.
Je kan ook bepaalde menu's inkorten en samenvoegen, jullie bullenverhaal kan je ook bij 'Over ons' zetten.