• 0

Designer start in Textiel waar nu naar toe?

Hallo,

 

Deze grafisch ontwerper gaat in 2009 niet stunten door overal onder de prijs te werken maar wil iets gaan proberen op een andere creatieve markt.

Ik heb in de laatste jaren een soort nood potje gemaakt waar ik dit jaar makkelijk mee kan overbruggen zonder dat ik nieuwe klanten zal werven. Wel blijf ik dit jaar werkzaam voor mijn vaste klanten en ga ik dus niet totaal een andere richting op.

 

Wat ik nu eigenlijk zoek is een professionele groothandel in textiel in Nederland. Deze moet stoffen per meter(rol), linten en kant verkopen.

Ik heb deze week al op de weekmarkt mijn eerste textiel gekocht om een soort van eerste ontwerp te maken.

Helaas kan ik met deze mensen geen zaken doen.. ze willen totaal geen korting geven bij afname van grote aantallen.

 

Na 2 dagen Google te hebben gebruikt kom ik niet echt verder.

Of ik kom op hele slechte Os-Commerce sites welke textiel aanbieden tegen prijzen welke nog duurder zijn dan op de weekmarkt, of je komt op een website van een bedrijf die volgens de regels dan "groothandel" is maar welke nog 20 jaar achterloopt op het gebied internet. Ik ben zeer gevoelig om zaken te doen met mensen/bedrijven als hun website nog uit de jaren 70 is en ik drie dagen moet wachten op een antwoord mailtje.

 

Ik hoop dat hier op het forum iemand in deze branche actief is of miss. een goed idee heeft.

Het buitenland is geen optie.

 

Alvast vriendelijk bedankt,

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

In Diemen zit het een en ander aan stoffengroothandels, namen ben ik even kwijt,

Mogelijk dat je via het confectiecentrum in Amsterdam ook verder komt.

veeel van dit soort bedrijven zijn niet tot nauwelijks te vinden op internet.

 

Reken erop dat men je uit gaat vragen wat je precies wilt gaan doen. Stoffen inkoop is iets wat veel 'huisvrouwtjes' blijkbaar ook proberen bij groothandels voor elkaar te krijgen om thuis wat met het naaiclubje te kunnen knutselen.

Geef dus meteen aan waarom je stoffen zoekt en om welke hoeveelheden het gaat.

Link naar reactie
  • 0

In Diemen zit het een en ander aan stoffengroothandels, namen ben ik even kwijt,

Mogelijk dat je via het confectiecentrum in Amsterdam ook verder komt.

veeel van dit soort bedrijven zijn niet tot nauwelijks te vinden op internet.

 

Reken erop dat men je uit gaat vragen wat je precies wilt gaan doen. Stoffen inkoop is iets wat veel 'huisvrouwtjes' blijkbaar ook proberen bij groothandels voor elkaar te krijgen om thuis wat met het naaiclubje te kunnen knutselen.

Geef dus meteen aan waarom je stoffen zoekt en om welke hoeveelheden het gaat.

 

Bedankt, ik ga eens zoeken in die richting..

Ik begrijp je 2de verhaal heel goed.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 143 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.