• 0

Creditcard van Bizner afgewezen??? Waarom???

Hallo,

Wie heeft er een creditcard van bizner? Ze zeggen dat de afwijzing geheim is vanwege concurrentieredenen. Ik ben zzp'er met een omzet van 10.000 euro per maand, heb 50.000 euro op de bizner spaarrekening staan en geen BKR. Verder ben ik vanaf het eerste uur bij Bizner en hem mijn krediet en lening intussen afgelost.

Wie kan er een reden verzinnen? Wie heeft de card wel gekregen met andere kenmerken dan ik?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19934-creditcard-van-bizner-afgewezen-waarom/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

als ze je verteld hebbend at je afgewezen bent heb je al geluk.

Bij bizner doen ze normaal gesproken al niet eens de moeite om aanvragers op de hoogte te brengen dat je afgewezen bent. de aanvraag wordt gewoon gedelete en de aanvrager moet maar raden dat hij is afgewezen...

• 0

Wie heeft er een creditcard van bizner? Ze zeggen dat de afwijzing geheim is vanwege concurrentieredenen. Ik ben zzp'er met een omzet van 10.000 euro per maand, heb 50.000 euro op de bizner spaarrekening staan en geen BKR. Verder ben ik vanaf het eerste uur bij Bizner en hem mijn krediet en lening intussen afgelost.

Wie kan er een reden verzinnen? Wie heeft de card wel gekregen met andere kenmerken dan ik?

Een creditcard krijg je als particulier al bij een salarisrekening met een "beperkt inkomen" .

Op basis van de gegevens die jij hier prijs geeft, zie ik geen aanleiding om jou zo'n card te weigeren. Nu zijn er creditcards met nagenoeg schier oneidige (krediet) mogelijkheden, weet niet of Bizzner die verstrekt, maar een dergelijke card heb je toch niet aangevraagd?

Wat ook kan zijn zijn, dat jij in een zeer specifieke branche jouw nering verdient wat voor Bizzner een probleem is, maar als dat al zo zou zijn, hadden ze je ook geen rekening laten openen.

Vind het wel ontzettend slecht en arrogant om de redenen van non-verstrekking niet aan te geven !

• 0

Het kan ook heel goed zijn dat op het adres waar je woont eerder een oplichter of zo heeft gewoond. Als je op een besmet adres woont of de luxe ;D hebt met criminele huisgenoten te wonen, doen zij over alles moeilijk: een telefoonabonnement/internetabonnement gaat lastig. (wordt vaak eerst geweigerd) enz. . Het is van de zotte dat vaak niet naar de persoon maar naar het adres wordt gekeken. Oplichters worden zo toch niet gepakt. Ik ken zakenmensen die in een prachtwijk wonen, geen enkele lening kunnen afsluiten en deals mislopen, terwijl ze eerlijk zaken doen.

Paul

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar