Geplaatst: 21 juli 200322 j Mark26 3 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Hallo! :) Ik ben een starter en wil mijn administratie, belastingaangifte etc. onderbrengen bij het buro "Erions"; www.erions.nl. Weet nog niet zeker of ik BV of eenmanszaak opzet, maar men heeft mij aangeboden op advies-gesprek te komen om eea door te nemen. Heeft iemand ervaringen met dit administratie kantoor? Alvast bedankt, Mark
Geplaatst: 21 juli 200322 j R.I.P. - Benm 7.7k berichten 8 Trofeeën 149 Reputatie Geen ervaring mee.. Maar een (vrijblijvend?) adviesgesprek is natuurlijk nooit weg - dan kun je in ieder geval eens kijken of de mensen en hun werkwijze je aanspreken! Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com
Geplaatst: 21 juli 200322 j René Zonneveld 488 berichten 8 Trofeeën 44 Reputatie Je kunt informeren voor wie ze nog meer werken. Als je twijfelt kun je een of meer van hun klanten bellen om naar hun ervaring te vragen. Vinden ze vast niet erg... www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl | www.tekstschrijverdeventer.nl
Geplaatst: 21 juli 200322 j Persoon 1.4k berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Ik ben wel nieuwsgierig naar je bevindingen, hou je ons op de hoogte? Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!
Geplaatst: 21 juli 200322 j Mark26 3 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Ik zal jullie op de hoogte houden :)
Geplaatst: 30 juli 200322 j Iceman 187 berichten 8 Trofeeën 0 Reputatie Mark, ik heb even op de site van Erions rond gekeken en ben er niet helemaal kapot van. Ze vermelden nergens of ze ergens lid zijn van een overkoepelende organisatie zoals bijvoorbeeld het SRA. Mij lijkt het verstandiger om een adviesbureau uit te zoeken dat bij een dergelijke organisatie is aangesloten. Het geeft enigszins een waarborging voor de kwaliteit van het werk dat woordt afgeleverd. Gr Iceman
Mark26
Hallo! :)
Ik ben een starter en wil mijn administratie, belastingaangifte etc. onderbrengen bij het buro "Erions"; www.erions.nl.
Weet nog niet zeker of ik BV of eenmanszaak opzet, maar men heeft mij aangeboden op advies-gesprek te komen om eea door te nemen.
Heeft iemand ervaringen met dit administratie kantoor?
Alvast bedankt,
Mark